Το concept My Cook powered by Pizza Fan παρουσιάζει στο κοινό αυτή την εβδομάδα η Pizza Fan (Φανάτικς Πίτσα), μπαίνοντας στο μαγειρευτό φαγητό. Όπως πληροφορείται το FnB Daily, το νέο concept - το οποίο θα τρέξει στο 100% και στα 90 καταστήματα του δικτύου στην Ελλάδα (η αλυσίδα διαθέτει και 2 καταστήματα στην Κύπρο) -, συστήνεται στην αγορά στα πλαίσια του rebranding που υλοποιεί από το καλοκαίρι.
Ειδικότερα, πρόκειται για ένα concept που έρχεται να ενισχύσει τη ζήτηση και τις πωλήσεις της αλυσίδας κατά τις μεσημεριανές ώρες, κυρίως μέσα από περίπου 15 επιλογές. Σημειώνεται ότι το concept θα είναι διαθέσιμο όλες τις ώρες της ημέρας, ενώ το 30% των επιλογών θα είναι vegan.
Η Pizza Fan εστιάζει στη διατήρηση της θέσης της ως η Νο 1 εταιρεία στο χώρο της pizza στην Ελλάδα και για το 2022, έχοντας ως βασική επιδίωξη την ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά, ανοίγοντας νέα καταστήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οργανικός τζίρος των καταστημάτων για το 2022 θα κλείσει στα €86 εκατ. Το δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας εμπλουτίζεται με γοργούς ρυθμούς. Ενδεικτικό αυτής της δυναμικής είναι ότι πρόσφατα άνοιξαν δύο νέα σημεία, ένα στο Κουκάκι, στην οδό Θησέως 41, και ένα στο Αιγάλεω, στη Λεωφόρο Θηβών 326, ενώ τον Ιούλιο ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε rebranding σε Θεσσαλία και Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης των καταστημάτων σε κεντρική και βόρεια Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η αλυσίδα ολοκλήρωσε τον Ιούλιο τα καταστήματα στην Λάρισα, τον Βόλο και τα Τρίκαλα στην Θεσσαλία, ενώ στην Θεσσαλονίκη, τα καταστήματα στην Καλαμαριά, την Νεάπολη και στο κέντρο της πόλης, στην οδό Κατσιμίδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Pizza Fan σχεδιάζει να ανοίξει μέχρι τέλος του χρόνου επτά νέα καταστήματα, ορισμένα εκ των οποίων θα είναι σε περιοχές όπου ήδη διαθέτει παρουσία. Πρόκειται για τις: • Σούνιο • Βάρκιζα • Ηράκλειο Κρήτης (+1) • Ρόδο (+1) • Άγιο Δημήτριο • Άνω Κυψέλη (+1) • Καματερό (+1). Στα πλάνα της αλυσίδας είναι να ανοίξει δέκα νέα σημεία εντός του 2023.
Η εταιρεία, που διαθέτει μηδενικό δανεισμό, εστιάζοντας την προσοχή της στην ικανοποίηση των γευστικών αναγκών και απαιτήσεων των πελατών της, ανέπτυξε και ένα πολύπλευρο και ευέλικτο πελατοκεντρικό σύστημα (CRM), που της επιτρέπει να επικοινωνεί καθημερινά με τους πελάτες της, βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα της.
Σε ό,τι αφορά το 2021, η διοίκηση της εταιρείας το χαρακτηρίζει ως "προβληματικό έτος για την ελληνική οικονομία", καθώς οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις δεν απέδωσαν ώστε να επανέλθει η χώρα στην προσδοκώμενη κανονικότητα που θα απελευθερώσει πόρους και θα βελτιώσει τους όρους χρηματοδότησης των δραστηριοτήτων της. Ειδικότερα, η εταιρεία κατά τη χρήση 2021, δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους, στοχεύοντας στη σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας της, αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό, χάρη στις αποφάσεις της διοίκησης για την προώθηση των ποιοτικών προϊόντων της σε πολύ καλές τιμές, στον ελληνικό χώρο.
Στέλλα Αυγουστάκη FnB Daily