«Οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή συνεχώς εξελίσσονται, απαιτώντας υψηλή ποιότητα και ποικιλία στις επιλογές του. Η θεσσαλική Mikel Coffee ανταποκρίνεται σε αυτές τις ανάγκες ανανεώνοντας συστηματικά τον κατάλογο των προϊόντων της, προσφέροντας μια εκτεταμένη γκάμα από κλασικούς καφέδες, έως καινοτόμες εποχιακές προτάσεις, εξασφαλίζοντας έτσι ότι κάθε επισκέπτης βρίσκει αυτό που επιθυμεί. Στο διατροφικό μενού της Mikel Coffee περιλαμβάνονται επιλογές για όλη τη διάρκεια της ημέρας, με έμφαση σε βιολογικά προϊόντα, ροφήματα χωρίς ζάχαρη και σνακ που καλύπτουν ειδικές διατροφικές ανάγκες. Η στρατηγική αυτή δεν στοχεύει μόνο στην ικανοποίηση της γευστικής εμπειρίας, αλλά και στη διασφάλιση της υγείας και ευεξίας των πελατών μας», δήλωσε στο FOODReporter η Μαριλίζα Γεωργαράκη, Network Developer της Mikel Coffee Company.
Συζητήσεις για περαιτέρω ανάπτυξη στη Γερμανία
Όσον αφορά στα μελλοντικά πλάνα της αλυσίδας Mikel και τις νέες αγορές στο εξωτερικό, η κ. Γεωργαράκη ανέφερε ότι τα τελευταία δύο χρόνια, η Mikel Coffee έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη του δικτύου της στην Τουρκία, αυξάνοντας τον αριθμό των καταστημάτων σε 40. Παράλληλα, η Σαουδική Αραβία παρουσιάζει σταθερή πρόοδο, ενώ στην Αίγυπτο πραγματοποιείται επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής της Mikel με αναμενόμενα αποτελέσματα εντός του 2025. «Επιπλέον, στο δίκτυό μας προστέθηκε η Γεωργία με το πρώτο κατάστημα, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για περαιτέρω ανάπτυξη στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στόχος μας είναι η Mikel Coffee να γίνεται ένας αγαπημένος προορισμός σε παγκόσμιο επίπεδο», σχολίασε η ίδια στο FOODReporter. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Mikel Coffee αριθμεί σήμερα πάνω από 350 καταστήματα σε 19 χώρες. «Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, στόχος είναι η ενίσχυση και η υποστήριξη της παρουσίας μας στις υπάρχουσες αγορές, ενώ παράλληλα εξετάζεται το ενδεχόμενο επέκτασης σε τρεις νέες», ανέφερε στο FOODReporter η Μαριλίζα Γεωργαράκη. Η ανάπτυξη της αγοράς του καφέ σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να συνεχιστεί με αυξητικούς ρυθμούς τα επόμενα χρόνια, καθώς η κατανάλωση δείχνει να παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών. «Η Mikel Coffee ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους καταναλωτές παγκοσμίως. Επενδύουμε συνεχώς στην ποιότητα των προϊόντων μας, εισάγοντας γευστικές επιλογές που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, ενώ παράλληλα δίνουμε έμφαση σε βιώσιμες πρακτικές μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της αλυσίδας», σημείωσε η Network Developer της Mikel Coffee Company. Αναφορικά με το ρόλο της Mikel στην προώθηση βιώσιμων πρακτικών στον τομέα της καφεστίασης, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της, η Mikel Coffee έχει ενσωματώσει φιλικά προς το περιβάλλον ποτήρια και πλέον χρησιμοποιεί χάρτινα καπάκια και καλαμάκια. «Με αυτή την πρωτοβουλία, καταφέρνουμε να μειώνουμε τη χρήση πλαστικού κατά 120 τόνους ετησίως. Η αναγνώριση της ανάγκης για καθημερινή και συνεχή προσπάθεια είναι επιτακτική ώστε οι πράσινες πρωτοβουλίες να υποστηρίζουν μια πιο βιώσιμη επιχειρηματικότητα», συμπλήρωσε η κ. Γεωργαράκη.
Φωτεινή Αποστόλου, Foodreporter
* Η φωτογραφία είναι απο κατάστημα της εταιρείας στην Τιφλίδα