Νέα καταστήματα εντός και εκτός Ελλάδας εγκαινίασε μέσα στο 2017 η αλυσίδα Goody’s Burger House. Συγκεκριμένα, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 9 νέα ή ανακαινισμένα σημεία σε Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα, εκ των οποίων 3 εταιρικά καταστήματα και 6 καταστήματα franchise.
Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 5 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα Goody’s Burger House στο Κόσσοβο και ο Όμιλος προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με το σήμα Goody’s Burger House.
Εντός του 2017 διατηρήθηκε η προϊοντική κατηγορία των Combo Meals, η οποία είχε στόχο να προωθήσει συγκεκριμένα γεύματα σε προνομιακή τιμή. Έχοντας ως βασικό σκοπό την προσφορά μιας ολοκληρωμένης οικονομικής λύσης γεύματος πραγματοποιήθηκαν αρκετές προϊοντικές παραλλαγές ανά τακτικά χρονικά διαστήματα και τοποθετήθηκαν στο σύνολο του δικτύου καταστημάτων (Goody’s και Goody’s Burger House), καθιερώνοντας τα ως μια αγαπημένη καταναλωτική επιλογή.
Οι στρατηγικές συνεργασίες της Goody’s με τους βασικούς προμηθευτές ποτών και αναψυκτικών, συνεχίστηκαν και το 2017 με την προώθηση γευμάτων Combo Meals, τα οποία συνοδεύονταν από αναψυκτικό ή μπίρα. Στο α’ εξάμηνο προωθήθηκε μέσω των Combo Meals η κατηγορία των αναψυκτικών, ενώ στο β’ εξάμηνο κατά την περίοδο του καλοκαιριού, όπου παρουσιάζει και αυξημένη εποχικότητα, προωθήθηκε η κατηγορία της μπίρας.
Παράλληλα, συνεχίστηκε το πλάνο επικοινωνίας της υπηρεσίας Delivery η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη του συγκεκριμένου καναλιού κατά 11,7% σε όγκο και κατά 9,7% σε αξία σε σχέση με το 2016. Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για καινοτομία και βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή τα Goody’s Burger House προχώρησαν στο λανσάρισμα ενός νέου προγράμματος πιστότητας, με την ονομασία «All Star Club».
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα και πελατοκεντρικά προγράμματα πιστότητας της ελληνικής αγοράς και στόχο έχει την αύξηση των επαναληπτικών αγορών και συνολικά την ενίσχυση τη «δέσμευση» των καταναλωτών με τη μάρκα. Ο αριθμός των μελών μέχρι το Δεκέμβριο 2017 αγγίζουν τις 124.000 και συνεχώς αυξάνονται.
Στο πλαίσιο της περαιτέρω προώθησης του Goody’s All Star Club εντός των καταστημάτων, από τον Ιούλιο ξεκίνησε Πρόγραμμα Επιβράβευσης
Καταστημάτων, το οποίο αρχίζει να δείχνει τη δυναμική του καθώς παρατηρείται ότι το ποσοστό των παραγγελιών με χρήση του loyalty προγράμματος στα καταστήματα αυξάνεται σημαντικά.