Στα 213 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι διελεύσεις του 2016 από τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας μέσα από 106 σταθμούς διοδίων που λειτουργούν σε όλη τη χώρα.
Πρώτη αναδείχτηκε η Αττική Οδός με 77 εκατ., δεύτερη ήρθε η Ολυμπία Οδός με 34,3 εκατ. και τρίτη η Εγνατία με 29,1 εκατομμύρια διελεύσεις.
Ακολουθεί η Νέα Οδός με 24,2 εκατ. διελεύσεις, χωρίς και εδώ να έχει λειτουργήσει κανένας σταθμός διοδίων στην Ιόνια Οδό (που ελέγχεται από την εταιρεία αυτή), 21,3 εκατ. ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ο οποίος διέρχεται από τη Θεσσαλία, 16,4 εκατ. ο Μορέας, 7,2 εκατ. η Κεντρική Οδός και 3,5 εκατ. η Γέφυρα.
Όπως ανέφερε ο Βασίλης Χαλκιάς, Πρόεδρος της Hellastron στο πρόσφατο Συνέδριο Υποδομών - Μεταφορών, 8.180 άτομα εργάστηκαν το 2016 στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους.
Από το παραπάνω αριθμό περίπου το 30% ήταν προσωπικό στην Ολυμπία Οδό με 2.539 άτομα. Στη δεύτερη θέση ήρθε η Νέα Οδός με 1.793 άτομα, τρίτος ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου με 986 άτομα και ελάχιστα πιο κάτω στην τέταρτη θέση ήρθε η Αττική Οδός με 950 άτομα. Ακολουθούν Κεντρική Οδός 757, Εγνατία με 650, Μορέας με 414 και Γέφυρα με 92 άτομα. Από αυτά 8.181 άτομα τα 4.814 εργάστηκαν στην κατασκευή και τα 3.367 στην παραχώρηση.Όσον αφορά τους σταθμούς των διοδίων, 39 σταθμούς διοδίων έχει η Αττική Οδός, 13 ο Αιγαίου, 13 η Νέα Οδός, 12 ο Μορέας, 10 η Κεντρική Οδός, μόλις 9 η Εγνατία (αναλογικά με το μήκος της), 9 η Ολυμπία (που έχει το 1/4 του μήκους της Εγνατίας) και 1 η Γέφυρα.
Ο αριθμός των σταθμών θα αυξηθεί σημαντικά το 2017 με την προσθήκη νέων σταθμών σε Ιόνια (επιπλέον τέσσερις), στην Εγνατία και τον Ε65.
Όσον αφορά τους πομποδέκτες, πέραν της Αττικής Οδού δεν φαίνονται ιδιαίτερα δημοφιλείς στους άλλους αυτοκινητόδρομους.
Είναι ενδεικτικό ότι από τους 697.534 πομποδέκτες που έχουν δοθεί οι 568.883 είναι στην Αττική Οδό, 50.769 στην Νέα Οδό, 36.646 στην Ολυμπία, 30.735 στον Αιγαίου, 9.314 στην Γέφυρα και 1.187 στην Κεντρική. Δεν υπάρχουν στοιχεία για Μορέα ενώ στην Εγνατία δεν υπάρχουν πομποδέκτες.