Τους καλούς της πελάτες χάνει η ΔΕΗ όπως δείχνουν τα στοιχεία του ΛΑΓΗΕ για το μήνα Μάρτιο.
Στελέχη της αγοράς θεωρούν ότι η κρατική επιχείρηση δέχεται διπλό πλήγμα – «αιμορραγία» τη χαρακτήρισαν κάποιοι – διότι αποχωρούν πελάτες με υψηλές καταναλώσεις που ταυτόχρονα ανήκουν στην κατηγορία των καλοπληρωτών με αποτέλεσμα η ΔΕΗ να χάνει σίγουρα έσοδα.
Αντίθετα οι ιδιώτες προμηθευτές ενέργειας εφαρμόζουν επιθετική πολιτική δίνοντας τιμολόγια σε πολύ ανταγωνιστές τιμές σχέση με τη ΔΕΗ, η οποία να σημειωθεί δεν μπορεί να δίνει τιμή κάτω τους κόστους λειτουργίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το μερίδιο της ΔΕΗ διαμορφώθηκε στο 87,66% το Μάρτιο έναντι 99,58% που ήταν το Φεβρουάριο.
Οι ιδιώτες προμηθευτές έχουν «χτυπήσει» μικρή φλέβα χρυσού αφού κερδίζουν πελάτες από τον βασικό ανταγωνιστή τόσο σε οικιακούς καταναλωτές όσο και στους «μεγάλους» πελάτες, δηλαδή τη βιομηχανία που αναζητεί πιο φθηνά τιμολόγια.
Τα μερίδια αγοράς
Η Elpedison βρέθηκε στην κορυφή από την αρχή του έτους, καθώς εμφανίζει μερίδιο αγοράς στο 3,04% το Μάρτιο από 2,93% του Φεβρουαρίου.
Ακολουθεί η εταιρεία ΗΡΩΝ με 2,96% από 2,78% του Φεβρουαρίου.
Να σημειωθεί ότι η ΗΡΩΝ έκανε συμφωνία με τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ που ανέρχονται σε 4.000 καταστήματα.
Το ποσοστό μεριδίου της Protergia ανήλθε σε 2,96% έναντι 2,68%, της Watt + Volt έφτασε το 0,88% έναντι 0,84% και της NRG TRADING αυξήθηκε στο 0,87% έναντι 0,79%
Αυξημένο ήταν και το μερίδιο αγοράς της VOLTERRA που έφτασε στο 0,64% έναντι 0,56%, της GREEN ανήλθε σε 0,44% έναντι 0,40%, του ΟΤΕ έφτασε το 0,18% (όλο στη Χαμηλή Τάση) έναντι 0,17%, ενώ σταθερό στο 0,05% παρέμεινε το μερίδιο αγοράς των ΕΛΤΑ που εισήλθαν πρόσφατα στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
www.worldenergynews.gr (Νίκος Θεοδωρόπουλος)