Η Ντούνκελ Weissbier σηματοδοτεί τη δεύτερη συνεργασία για φέτος ανάμεσα στη Λαρισινή Ζυθοποιία Πηνειού και τη Ζυθοποιία Αναστασίου μια ανάσα πριν κλείσει το 2020. Πρόκειται για μια νέα συλλεκτική και περιορισμένη σε ποσότητα μπίρα που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων. «Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε για δεύτερη φορά σε διάστημα λίγων μηνών με τη Ζυθοποιία Αναστασίου, όπου αναπτύξαμε από κοινού τη συνταγή ενώ η ζυθοποίηση έγινε στις εγκαταστάσεις μας», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης στην οποία ανήκει η μπίρα Lola, Γιώργος Πέτρου.
Θυμίζουμε ότι οι δύο ζυθοποιίες είχαν συνεργαστεί πρώτη φορά τον περασμένο Οκτώβριο όπου είχαν αναπτύξει πάλι από κοινού την limited edition μπίρα Marzen με αφορμή το October Fest. Μάλιστα, η απήχηση που είχε στο καταναλωτικό κοινό η συγκεκριμένη ετικέτα αποτέλεσε το έναυσμα για να ενώσουν και πάλι τις δυνάμεις τους οι δύο επιχειρήσεις. Αυτή την φορά, από την σύμπραξη γεννήθηκε η Ντούνκελ Weissbier, μια σκουρόχρωμη σταρένια Weiss- άλλωστε Dunkel στα γερμανικά σημαίνει σκοτεινό, σκούρο- με χρώμα χάλκινο-καφετί, με πυκνό κρεμώδη αφρό μεγάλης διάρκειας, και θολή λόγω της παρουσίας της μαγιάς.
Στη μύτη διακρίνεται ένας συνδυασμός αρωμάτων γαρίφαλου, μπανάνας και τσιχλόφουσκας.
Θετικά οι διαδικτυακές πωλήσεις
«Έχουμε μοιράσει τη διανομή. Σε ό,τι αφορά την Αττική την έχει αναλάβει το ζυθοποιείο μας και για την Θεσσαλία η ζυθοποιία Πηνειού. Θα είναι διαθέσιμη μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα», συμπλήρωσε ο ιδιοκτήτης της Ζυθοποιίας Αναστασίου, Φώτης Αναστασίου.
Να σημειωθεί ότι η ποσότητα της συγκεκριμένης ετικέτας ανέρχεται σε 6.000 φιάλες των 500ml και μεταξύ άλλων είναι διαθέσιμη και στο e-shop της Ζυθοποιίας Πηνειού. «Πριν μερικούς μήνες λανσάραμε το online κατάστημά μας, στο οποίο κάποιος μπορεί να βρει τόσο τις δικές μας ετικέτες όσο και εκείνες που ζυθοποιούνται στις παραγωγικές μας εγκαταστάσεις.
Μέχρι στιγμής, οι πωλήσεις στο συγκεκριμένο κανάλι σημειώνουν θετική πορεία, ξεπερνώντας τις αρχικές μας προσδοκίες. Τελικά, η επένδυση που υλοποιήσαμε και η επιθετική μας πολιτική απέδωσε καρπούς», σχολίασε ο επικεφαλής της θεσσαλικής ζυθοποιίας και συνέχισε λέγοντας: «Στην αρχή, αντιμετωπίσαμε κάποιες δυσκολίες με το θέμα της διανομής, ωστόσο πλέον στην Αθήνα συνεργαζόμαστε στο συγκεκριμένο κομμάτι με την eCommerceLogistics. Στην κεντρική Ελλάδα και τη Θεσσαλία, η διανομή πραγματοποιείται με ίδια μέσα και στη Θεσσαλονίκη μέσω του διανομέα μας».
Να σημειωθεί ότι το 2020 στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Πηνειού παρήχθησαν περίπου 6-7 μπίρες πέραν αυτών που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιό της.
«Μαχαίρι» στις εξαγωγές έφερε η πανδημία
Η φετινή χρονιά αποδείχθηκε γεμάτη προκλήσεις για τον κλάδο της ελληνικής ζυθοποιίας εξαιτίας των δύο lockdown στην εστίαση. «Είχαμε μεγάλες βλέψεις το 2020 ωστόσο η υγειονομική κρίση ανέκοψε την ταχύτητά μας. Για παράδειγμα, είχαμε ξεκινήσει και κάποιες εξαγωγές σε Βέλγιο και Ολλανδία, ωστόσο σταμάτησαν.
Σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες οι πωλήσεις μας κατέγραψαν σημαντική άνοδο, σε δύο μήνες πιάσαμε σχεδόν τον τζίρο του 2019», ανέφερε ο κ. Πέτρου, ο οποίος παράλληλα πρόσθεσε ότι το 2020 θα κλείσει για την ζυθοποιία με ανάπτυξη 60%, ένα ποσοστό ωστόσο που δεν είναι συγκρίσιμο με εκείνο του 2019 καθώς πέρυσι η χρήση ξεκίνησε να μετράει από τον Απρίλιο.
Ματίνα Χαρκοφτάκη Foodreporter