Τα Zara μόλις ανακοίνωσαν μια νέα υπηρεσία που μπορεί να βελτιώσει τις αγορές που γίνονται από το site του brand.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η πασίγνωστη αλυσίδα λιανικής πώλησης εφοδιάζει τα καταστήματά της και με τη δυνατότητα online αγοράς, πράγμα που σημαίνει ότι τα κομμάτια θα μπορούν να παραδοθούν στους πελάτες πιο γρήγορα από ό,τι αν βρίσκονταν στην αποθήκη.
«Αυτό είναι μια εξέλιξη μεγάλης στρατηγικής σημασίας για εμάς – αυτή η ιδέα της πλήρους ενοποίησης των αποθεμάτων των καταστημάτων και των αποθεμάτων του online καταστήματος», λέει ο πρόεδρος της Inditex και ο διευθύνων σύμβουλος Pablo Isla στην WSJ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η δυνατότητα της αλυσίδας να προσφέρει στους αγοραστές αυτό που θέλουν – και όσο πιο γρήγορα γίνεται – αυξάνει την πιθανότητα να πουλήσει το προϊόν στην κανονική τιμή πώλησης.
Τώρα, εάν ένα στοιχείο δεν είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο αλλά είναι διαθέσιμο σε κάποιο κοντινό κατάστημα, το ίδιο το κατάστημα θα μπορεί να το στείλει απευθείας στον πελάτη.
Στο εξής η λειτουργία θα ισχύει σε 2.000 καταστήματα σε 48 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. Αλλά μην ανησυχείτε: Ακόμα κι αν δεν εφαρμόζεται προς το παρόν στην Ελλάδα, τα στελέχη των Zara λένε ότι ο πλήρης μετασχηματισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.