Την πρόθεσή της να τερματίσει τις δωρεάν επιστροφές, χρεώνοντας τους πελάτες, εάν θέλουν να επιστρέψουν την ηλεκτρονική τους παραγγελία, εκτός και αν τη μεταφέρουν οι ίδιοι σε κάποιο κατάστημα, ανακοίνωσε η Zara.
Όπως πληροφορούμαστε, στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους όρους αγορών και χρήσης στο διαδικτυακό της κατάστημα, ο πελάτης πλέον, επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσει ο ίδιος σε οποιοδήποτε κατάστημα Zara στην Ελλάδα ή τα παραδώσει σε εταιρεία ταχυμεταφορών που θα κανονίσει η αλυσίδα.
Η θυγατρική της Inditex ελπίζει ότι αυτό θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιστρέφουν τα ανεπιθύμητα εμπορεύματα στα καταστήματα Zara, όπου οι επιστροφές παραμένουν δωρεάν.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr