Τη νέα της σειρά, Choco Sticks, θα βγάλει στην αγορά η θεσσαλική μπισκοτοποιία, Δερμίσης που εδρεύει στα Τρίκαλα και έλκει την καταγωγή της από τον παλιό φούρνο “Δερμίσης” της πόλης.
Τα νέα γεμιστά πουράκια θα κυκλοφορήσουν σε μικρές και μεγάλες συσκευασίες - ανάλογα με το κανάλι διανομής – και σε δύο γεύσεις: Kρέμα bannofee με κακάο και Kρέμα πορτοκάλι με κακάο. Η εταιρεία θέλησε να διαφοροποιηθεί από την αγορά, όχι μόνο σε επίπεδο γεύσεων, αλλά και σε επίπεδο συσκευασίας, καθώς ξέφυγε από τον… κανόνα του κυλίνδρου.
Η μπισκοτοποιία – η οποία ξεκίνησε από τον Αθανάσιο Δερμίση το 1881, από τον τομέα των αρτοσκευασμάτων - τα τελευταία χρόνια τρέχει με ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης 10%-15%. Έτσι, από τα 2 εκ. ευρώ τζίρο το 2014, έφθασε το 2017 να τζιράρει περί τα 3 εκατ. ευρώ. Σήμερα, διοικείται από την τέταρτη γενιά, με επικεφαλής τον τεχνολόγο τροφίμων, Κωνσταντίνο Δερμίση.
Στα μπισκότα, η τρικαλινή εταιρεία δραστηριοποιείται εδώ και περίπου 15 χρόνια, και, πλέον, στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο (για τη λιανική) έχει μπισκότα με 4 δημητριακά, digestive, cookies, snaps μπισκότα βρώμης, flap jack βρώμης, καθώς και κουλουράκια. Σημειώνεται ότι ήταν η πρώτη εταιρεία, που λάνσαρε τα μπισκότα βρώμης στην Ελλάδα. Για τα μωρά, η έχει βγάλει εδώ και τρία χρόνια περίπου τη σειρά μπισκότων Bicotini, με φρέσκο γάλα και εμπλουτισμένα με 7 βιταμίνες και 3 μέταλλα. Τα προϊόντα της εταιρείας υπάρχουν σε καταστήματα των αλυσίδων ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, My Market, Μασούτης, Κρητικός, Γαλαξίας και σε άλλα σημεία πώλησης.
Σχετικά με την εξωστρέφεια, η εταιρεία στέλνει προϊόντα - μεταξύ άλλων - σε Κύπρο, Ιταλία, Κορέα, Κίνα. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, «υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός από χώρες με πολύ φθηνά προϊόντα όπως π.χ. Ρουμανία, Πολωνία κ.ά., ωστόσο οι προμηθευτές αναγνωρίζουν ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας και επιλέγουν να τα κατευθύνουν σε αγορές, όπου οι καταναλωτές μπορούν να πληρώσουν κάτι παραπάνω για την υψηλότερη ποιότητα, για πιο premium προϊόντα".
Μάκης Αποστόλου FnB