Η εταιρεία online πληρωμών PayPal επιστρέφει στο πλαστικό, στην προσπάθειά της να επεκταθεί και πέρα από την ψηφιακή αγορά.
Το PayPal μας συστήνει μια πιστωτική κάρτα που προσφέρει στους πελάτες 2% επιστροφή μετρητών για τις αγορές - ένα από τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης - χωρίς ετήσια συνδρομή. Οι επιστροφές θα εμφανίζονται στα ηλεκτρονικά πορτοφόλια των χρηστών και θα μπορούν να δαπανηθούν άμεσα σε πρόσθετες αγορές PayPal ή να μεταφερθούν σε μια τράπεζα.
Η κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, Νταν Σούλμαν, να μετατρέψει την PayPal από ένα «κουμπί πληρωμών» σε ένα ευέλικτο οικονομικό εργαλείο καθημερινής χρήσης, απαραίτητο ακόμα και σε καταστήματα που εμπορεύονται τούβλα! Ο Σούλμαν έχει μιλήσει, τους τελευταίους 18 μήνες, με τεχνολογικούς και χρηματοπιστωτικούς κολοσσούς, όπως η Apple, η Visa και η JPMorgan, επιχειρώντας να κλείσει συμφωνίες και να κάνει την κάρτα PayPal απαραίτητη στην καθημερινότητα των 210 εκατομμυρίων πελατών τους. Μάλιστα κάποιες από αυτές τις εταιρείες την έχουν ήδη δοκιμάσει.
«Ο κόσμος, όχι μόνο χρησιμοποιεί την κάρτα για να ψωνίζει εκτός του περιβάλλοντος της PayPal, στα μαγαζιά του “φυσικού κόσμου”, αλλά πλέον ψωνίζει περισσότερο και online», δήλωσε ο Ντάρελ Εσχ, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια. Μερικοί πελάτες άρχισαν να ελέγχουν πιο συχνά την κίνηση στα ψηφιακά τους πορτοφόλια, πράγμα που οδηγεί σε επιπλέον online αγορές.
Μέχρι το τέλος Ιουνίου, και προτού η κάρτα να είναι πλήρως διαθέσιμη στην αγορά, οι συναλλαγές ανά λογαριασμό PayPal αυξήθηκαν κατά 10% τους τελευταίους 12 μήνες, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.
Η νέα κάρτα «ακολουθεί την τρέχουσα στρατηγική της εταιρείας να παρέχει στους κατόχους λογαριασμών πολλαπλές δυνατότητες για αγορές προϊόντων, μεταφορά χρημάτων καθώς και για την πληρωμή λογαριασμών», ανέφερε ο Μόισε Κάτρι, αναλυτής της Wedbush Securities. ««Αυτή η στρατηγική έχει οδηγήσει σε αύξηση της συχνότητας χρήσης των λογαριασμών καθώς και στη μέση τιμή του εισιτηρίου».
Η μετοχή της PayPal ενισχυόταν 0,9% στα 61,55 δολάρια στις 11:22 π.μ. (τοπική ώρα) στη Νέα Υόρκη την Τετάρτη. Από τις αρχές του 2017, η μετοχή έχει καταγράψει άνοδο 56%, ξεπερνώντας τη μέση άνοδο 24% που έχουν σημειώσει – για το ίδιο διάστημα – οι 68 εισηγμένες εταιρείες στον δείκτη τεχνολογίας (Information Technology Index) του S&P 500.
Μεταξύ των παροχών των πιστωτικών καρτών, η επιστροφή μετρητών παραμένει η σπουδαιότερη, για σχεδόν το 70% των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα της Τotal System Services Inc.
Η νέα κάρτα της PayPal’s πιθανότατα θα αυξήσει τον ανταγωνισμό στη Citigroup, η οποία προσφέρει τη δημοφιλή κάρτα Double Cash, με δυνατότητα επιστροφής 1% του κεφαλαίου όταν οι καταναλωτές πραγματοποιούν μια αγορά και κέρδος ακόμη 1% κάθε φορά που κάνουν εξόφληση.
Η PayPal συνεργάζεται για την έκδοση της πιστωτικής κάρτας με τη Mastercard και την Synchrony Financial, τον μεγαλύτερο εκδότη πιστωτικών καρτών με ιδιωτική ετικέτα αλλά το δημοσίευμα του Bloomberg δεν διευκρινίζει σε ποιες χώρες είναι ήδη διαθέσιμη και πότε αναμένεται η άφιξη της στην Ελλάδα.