Στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος τοποθέτησε εδώ και μερικές ημέρες το Κατώγι Αβέρωφ την ετικέτα ερυθρού οίνου “Μαύρος Σκίουρος”, που μέχρι πρότινος το έστελνε κυρίως στο εξωτερικό. Πλέον, όπως πληροφορούμαστε, ο Αλέξανδρος Ιωάννου, εγγονός του Ευάγγελος Αβέρωφ, που το 1895 φύτεψε τα πρώτα κλήματα Cabernet Sauvignon στον ορεινό αμπελώνα του Μετσόβου, φέρνοντας ουσιαστικά την ποικιλία στην Ελλάδα, αποφάσισε να ενισχύσει την φιλοζωϊκή δράση του οινοποιείου, εμπλουτίζοντας το portfolio με νέους κωδικούς, όπως ροζε και λευκό. “Και τα τρία λανσάρονται με νέα ετικέτα και τοποθετήθηκαν στην ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ σταδιακά, θα είναι σε επιλεγμένες κάβες.

Είναι ένα μεγάλο project και ελπίζουμε να εξελιχθεί, ώστε να γίνει μια αστική ΜΚΟ με σκοπό την ενίσχυση των ζώων του Μετσόβου και όχι μόνο”, εξηγούν πηγές του Οινοποιείου.

ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟΥ ΤΟ 2022

Πέρα από τις νέες ετικέτες, εντός του 2022, το Κατώγι Αβέρωφ σχεδιάζει να μπει και στο τσίπουρο, λανσάροντας τα πρώτα τρία προϊόντα το α’ τρίμηνο της νέας χρονιάς. Η Διοίκηση έχει ήδη, προχωρήσει στη δημιουργία αποσταγματοποιείου εντός του υπάρχοντος οινοποιείου, με σκοπό να ξεκινήσει η παραγωγή των πρώτων κωδικών.

ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΑ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ

Με την πανδημία να έχει παγώσει τις εκθέσεις, το οινοποιείο εστίασε την τελευταία διετία στην ενίσχυση των υπαρχουσών συνεργατών στο εξωτερικό, ενώ προχώρησε συγκρατημένα σε νέες συνεργασίες στις χώρες που ήδη δραστηριοποιείται εμπορικά. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Διοίκηση προσβλέπει στην ανεμπόδιστη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων και μέχρι τότε, στόχος είναι η διατήρηση των υπαρχουσών αγορών και συνεργατών. ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ Οι αμπελώνες του οινοποιείου εκτείνονται σε 600 περίπου στρέμματα, εκ των οποίων τα 120 είναι στο Μέτσοβο και τα υπόλοιπα είναι στην Β. Ελλάδα. 

Στόχος της Διοίκησης είναι να αυξήσει τους ιδιόκτητους αμπελώνες, τόσο σε ότι αφορά την έκταση, αλλά και σε ότι έχει να κάνει με τη στρεμματική απόδοση μέσω αναμπελώσεων και αναβάθμισης των καλλιεργειών.

ΘΕΤΙΚΑ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ

Με το 25% του συνολικού ετήσιου τζίρου να γίνεται τον Δεκέμβριο, το Κατώγι Αβέρωφ εκτιμά ότι η θετική πορεία πωλήσεων που καταγράφει ο Δεκέμβριος θα ενισχύσει σημαντικά τον κύκλο εργασιών της τρέχουσας χρήσης. “Ήταν μια χρονιά με αρκετές δυσχέρειες, αλλά ευτυχώς πήγαμε καλά”.

Στέλλα Αυγουστάκη Fnb Daily