Το snacking έχει γίνει απ’ ό,τι φαίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, η έκθεση State of Snacking που πραγματοποίησε η Mondelez International σε ένα δείγμα 6.292 ενηλίκων έδειξε ότι το 70% των millennials και το 67% εκείνων που εργάζονται από το σπίτι στη διάρκεια της πανδημίας προτιμούν το snacking από τα κανονικά γεύματα.

Μάλιστα, έχει μετατραπεί σε μια πιο μοναχική δραστηριότητα, με την άνεση να αποτελεί τη νούμερο ένα κινητήριο δύναμη, την ίδια στιγμή που περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές αγοράζουν εμπορικά σήματα που τους θυμίζουν την παιδική τους ηλικία.

Παράλληλα, το 64% των ενηλίκων στρέφεται στα snack για να θρέψει το μυαλό, το σώμα, αλλά και την ψυχή του, ενώ το 56% αυτών αναζητά επιλογές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Από τότε που ξεκίνησαν τα lockdowns, το 40% των ατόμων ανέφεραν ότι καταναλώνουν περισσότερα snacks, τόσο σαν αντικατάσταση ενός ολόκληρου γεύματος όσο και ανάμεσα στα γεύματα.

Παρόμοια με άλλες κατηγορίες τροφίμων, η βιομηχανία των snack έχει υποστεί αλλαγές κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, με τις τάσεις να δείχνουν ότι αυξάνεται η απήχηση των αλμυρών snack και των αγορών μέσα από το κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου, κάτι που επιβεβαίωσε και η πρόσφατη έκθεση της Mondelez International.

thessaliaeconomy.gr