Ελαφρώς ανοδική εμφανίζεται η προτίμηση των brands στη ραδιοφωνική διαφήμιση, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της υπηρεσίας καταγραφής διαφημιστικών σποτ στο ραδιόφωνο σε πραγματικό χρόνο, Spot Monitor. 

Συγκεκριμένα, το 10μηνο 2018 ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος αυξήθηκε κατά 3,94% σε σχέση με το 10μηνο 2017, καταγράφοντας συνολικά 112.354.817 δευτερόλεπτα. 

Η κατηγορία που φαίνεται ότι επένδυσε περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή της σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο είναι τα Τρόφιμα-Ποτά, ακολουθούμενη από την Κινητή Τηλεφωνία και τη Διασκέδαση. 

Σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, με την πρώτη τετράδα να αποτελείται από τους Lidl, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης. 

Το brand που αύξησε περισσότερο τη διαφημιστική προβολή του σε επίπεδο χρόνου είναι ο Σκλαβενίτης, ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο είναι το savebet.gr. 

Σε επίπεδο περιοχών, η Αθήνα παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα, η Θεσσαλονίκη εμφάνισε πτώση 4,06%, ενώ έκπληξη αποτέλεσε η Περιφέρεια, στην οποία ο διαφημιστικός χρόνος αυξήθηκε κατά 8,32%. 

Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, ενώ στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης. 

Στην Περιφέρεια, την πρωτοκαθεδρία κατέκτησε η Τράπεζα Πειραιώς, με αύξηση 27,98% σε σχέση με το 10μηνο 2017. 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Οκτώβριος, με 12.415.618 δευτερόλεπτα.

D. F.