Για την Starbucks η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πλέον, μετά το ισχυρό χτύπημα του κορονοϊού στη συγκεκριμένη χώρα, το 95% των καταστημάτων της έχει επαναλειτουργήσει. Την ίδια στιγμή η εταιρεία έχει διατηρήσει πολλά από τα καταστήματα των Η.Π.Α. ανοιχτά για take away και delivery.

Ως πρωτοπόρος στην ψηφιακή εξυπηρέτηση ήταν πολύ εύκολο να γυρίσει τον διακόπτη και να είναι μία από τις λίγες αλυσίδες εστιατορίων που μπορούν ακόμα να καταφέρουν να φέρουν κέρδη στο τρέχον τρίμηνο. Κάτι ανάλογο με την Κίνα αναμένεται να συμβεί προσεχώς και στην Νότια Κορέα και σε άλλες χώρες, όπου σταδιακά επανέρχεται η κανονικότητα.  

X.Ψ.