Στο Κηπουρειό Γρεβενών θα συνδεθεί τελικά ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 με την Εγνατία Οδό. Η σχετική απόφαση έχει οριστικοποιηθεί και έχει αποσταλεί ήδη στο περιφερειακό συμβούλιο Θεσσαλίας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για να τύχει της σχετικής γνωμοδότησης.
Για το σημείο σύνδεσης του τελευταίου τμήματος του δρόμου αρχικά είχε προκριθεί αυτό της Παναγίας Τρικάλων αλλά απ’ ότι φαίνεται επιλέχθηκε η βέλτιστη οικονομικά λύση, στο Κηπουρειό Γρεβενών.
Ήδη ο βουλευτής Ιωαννίνων Σταύρος Καλογιάννης σε δήλωσή του εκφράζει την αντίθεσή του με τη συγκεκριμένη επιλογή αναφέροντας ότι πλήττει τα συμφέροντα της Ηπείρου καλώντας τους βουλευτές της περιοχής, το περιφερειακό συμβούλιο και τα δημοτικά συμβούλια να ασχοληθούν άμεσα με το θέμα.
Στη γραμμή Καλογιάννη και ο πρώην τρικαλινός βουλευτής και υπουργός Νίκος Λέγκας ο οποίος σε ανάρτησή του τονίζει ότι «με έκπληξη διαπίστωσα ότι στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και μάλιστα από τις 5 Ιανουαρίου, έχει κατατεθεί από το αρμόδιο Υπουργείο, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της νέας χάραξης του βόρειου τμήματος του Ε65, που ξεκινά από το Μουργκάνι και καταλήγει στο Κηπουργειό Γρεβενών, επιβαρύνοντας έτσι την διαδρομή από Τρίκαλα προς Μέτσοβο (και κατ’ επέκταση προς Γιάννενα και Ηγουμενίτσα) κατά 30 km». Δηλώνει μάλιστα «έκπληξη για τη «θεσσαλική σιωπή» που επικρατεί σε ένα τέτοιο μείζον θέμα, και τη χειμέρια νάρκη των θεσσαλικών φορέων, τρεις ημέρες μόλις πριν την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης από τον νόμο διαβούλευσης»…