Για τις 10 Οκτωβρίου έχει προγραμματιστεί το κλείσιμο της γέφυρας Τεμπών για τη συντήρηση του οδοστρώματος.
Οι επιδιορθώσεις 95 γεφυρών της Εθνικής Οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί, θα γίνουν από την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» με δαπάνη του δημοσίου η οποία θα φτάσει στα 29 εκατ. ευρώ. Το Υπουργείο Υποδομών άναψε το «πράσινο φως» για την εκτέλεση εργασιών ενίσχυσης σε έξι γέφυρες που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1960-1967, ανάμεσα στις οποίες και η γέφυρα του Πηνειού στα Τέμπη.
Η γέφυρα είναι ιδιαίτερα καταπονημένη, καθώς εγκαινιάστηκε το 1960 και, όπως έχουν επισημάνει οι ειδικοί, τις τελευταίες δεκαετίες δέχθηκε περισσότερο φόρτο από αυτόν για τον οποίο είχε μελετηθεί. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πόσα φορτηγά πέρασαν κατά τη διάρκεια κατασκευής των τούνελ, στην κοιλάδα των Τεμπών. Η γέφυρα των Τεμπών έχει μήκος 210 μ., φθάνει σε ύψος τα 18 μ. και αποτελείται από τρία ανοίγματα.
Αρχικά η έναρξη εργασιών συντήρησης της γέφυρας στα Τέμπη είχε προγραμματιστεί από την εταιρεία την άνοιξη, αλλά η σφοδρή αντίδραση των επαγγελματιών τουρισμού στα παράλια της περιοχής, την οδήγησε σε μερική αναδίπλωση. Δηλαδή ξεκίνησαν οι εργασίες υποστήριξης της γέφυρας στη βάση, χωρίς να χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία, που θα αποτελούσε πλήγμα για τον τουρισμό του νομού.
Όλο αυτό το διάστημα η εργολαβία εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς και πιθανότατα στο τέλος της προσεχούς εβδομάδας τα συνεργεία θα ανέβουν στην κυρίως γέφυρα, με αποτέλεσμα να κρίνεται σκόπιμη η διακοπή κυκλοφορίας. Έτσι για όσο διάστημα διαρκούν οι εργασίες η κυκλοφορία θα διεξάγεται μόνο μέσω του αυτοκινητόδρομου.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Γιώργο Ρούστα Ελευθερία)