Σε διαδικασία επανεξέτασης της στρατηγικής, σε ό,τι αφορά το μείγμα διάθεσης κρεατικών στους πάγκους των καταστημάτων του βρίσκεται αυτή την περίοδο ο όμιλος Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.
Σε αυτό το πλαίσιο η αλυσίδα επιδιώκει να διερευνήσει και να καταρτιστεί αποτελεσματικότερα, αναφορικά με τις ανάγκες των καταστημάτων εκτός Αττικής στον συγκεκριμένο τομέα, δεδομένου ότι θέλει να γνωρίσει καλύτερα τις απαιτήσεις της επαρχίας, όπου εξαπλώθηκε σημαντικά μετά την απορρόφηση της Μαρινόπουλος με αποτέλεσμα να επανεξετάζει διαρκώς τις προτεραιότητές της εκεί.
Αναπροσαρμογή του μείγματος εισαγόμενου – εγχώριου κρέατος όταν κρίνεται απαραίτητο
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εάν κάποιες τοπικές αγορές ζητούν την κατανάλωση κυρίως εγχωρίως παραγόμενου κρέατος σε σχέση με το εισαγόμενο, σε αυτή την περίπτωση αναπροσαρμόζεται το μείγμα, με την αλυσίδα να εντάσσει περισσότερους κωδικούς εγχώριου κρέατος στους πάγκους της.
Το κρέας αποτελεί έναν τομέα στον οποίο ο όμιλος επενδύει το τελευταίο χρονικό διάστημα. Σε αυτό το πλαίσιο προχώρησε στην μεταφορά του τεμαχιστηρίου, δημιουργώντας νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις στην περιοχή των Οινοφύτων εντός του 2018. Ο όμιλος διαθέτει στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις και τον ποιοτικό έλεγχο.
Η συγκεκριμένη κίνηση μεταφοράς του τεμαχιστηρίου κρέατος βελτίωσε τις εγκαταστάσεις, τις υποδομές και την αποδοτικότητα της εταιρείας στον συγκεκριμένο τομέα.
Ξεπερνά το +10% η αύξηση των πωλήσεων του 2019
Αναφορικά με τις πωλήσεις του ομίλου για το 2019, κατά τις ίδιες πληροφορίες οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη καταγράφουν διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, αγγίζοντας ποσοστό άνω του 10% λίγο πριν το κλείσιμο της χρήσης, σε σύγκριση με αυτή του 2018.
Σε επίπεδο επενδύσεων η επιχείρηση εντός του 2020 θα προχωρήσει σε περαιτέρω ανακαινίσεις του δικτύου της εταιρείας, εστιάζοντας κυρίως σε παλαιότερα καταστήματα Σκλαβενίτης, σε συνέχεια των εκτεταμένων ανακαινίσεων που υλοποίησε τα προηγούμενα χρόνια για τα καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος, που έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Στο επίκεντρο τίθεται τόσο η δημιουργία νέων σημείων πώλησης, όσο και η εστίαση σε νέους τομείς ανάπτυξης, όπως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Γιώργος Λαμπίρης foodreporter