Σεμινάριο με θέμα «Digital marketing crashcourse" διοργανώνει ο ΣΘΕΒ στις 4 Μαρτίου. Στόχος του σεμιναρίου που θα διεξαχθεί από τις 4 μμ - 9 μμ στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου είναι οι εκπαιδευόμενοι να μάθουν τους τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, πώς να αναπτύξουν τη στρατηγική τους μέσω των Digital Marketing εργαλείων και των Social Media.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% 2020. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής στον Ο.Α.Ε.Δ: Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία του σεμιναρίου και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τα γραφεία του ΣΘΕΒ.
Χ.Ψ.