Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Ο σταθμός υπεραστικών λεωφορείων των περιφερειακών ΚΤΕΛ της χώρας επρόκειτο να λειτουργήσει το ...2004 για τους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας. Όμως στην Ελλάδα ζούμε.
Η είδηση είναι ότι ο διαγωνισμός για το έργο, το οποίο θα κατασκευαστεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα Αττικής, βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ο νέος σταθμός που θα εξυπηρετήσει θεσσαλούς και λοιπούς επαρχιώτες, θεωρείται υψίστης σημασίας για τον νομό Αττικής, ο οποίος σήμερα εξυπηρετείται από δύο υπεραστικούς σταθμούς λεωφορείων σε Κηφισό και Λιοσίων, που λειτουργούν έχοντας ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους, ενώ η πρόσβαση σε αυτούς γίνεται οδικώς με αυτοκίνητο, ταξί ή αστικά λεωφορεία.
Η έναρξη λειτουργίας του υπερ-σταθμού αναμένεται να αποσυμφορήσει κεντρικές αρτηρίες, όπως η οδός Λιοσίων, η Λεωφόρος Kηφισού, αλλά και η Λεωφόρος Aλεξάνδρας και οι περιφερειακές οδοί γύρω από την πλατεία Kαραΐσκάκη.
Το κατασκευαστικό κόστος εκτιμάται στα 90 εκατ., τα οποία μπορούν να εξευρεθούν, είτε από την ΕτΕΠ και το «πακέτο Γιούνκερ», είτε από δανεισμό των ΚΤΕΛ, είτε από την κοινοπραξία εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του.
Υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί 35.000 αφίξεις και αναχωρήσεις επιβατών ημερησίως, με 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων και άλλες 23 για διεθνείς γραμμές. Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., προβλέπουν μέχρι και ξενοδοχείο. Αντίστοιχα, 50.000 τ.μ. προορίζονται για ΚΤΕΛ, ταξί και αστικές συγκοινωνίες.
Η πρώτη μακέτα με το σχέδιο του σταθμού στον Ελαιώνα
Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr