To thessaliaeconomy.gr είχε αποκαλύψει προ ημερών ότι στην κατασκευή του νοτίου τμήματος του Ε65 προέκυψε σοβαρή αστοχία που οφείλεται στον σχεδιασμό του έργου, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει η ολοκλήρωση του δρόμου, ίσως και 1,5 χρόνο από σήμερα, με σοβαρές συνέπειες για τις περιοχές που πρόκειται να εξυπηρετήσει ο νέος αυτοκινητόδρομος.

Ουδείς τόλμησε να μας διαψεύσει, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ απέφυγε να πάρει θέση επιβεβαιώνοντας με την σιωπή της την ακρίβεια των αποκαλύψεων.

Σήμερα όμως ήρθε η επιβεβαίωση του thessaliaeconomy.gr ήρθε από το αρμόδιο υπουργείο.

Ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Καρνέσης μιλώντας στην εφημερίδα «Έρευνα» των Τρικάλων και στον δημοσιογράφο Λάζαρο Μάμαλη, παραδέχεται ότι το θέμα είναι υπαρκτό. 

Από τη συζήτηση με τον κ. Καρνέση σταχυολογούμε τα εξής γράφει η εφημερίδα:

«Πρώτο: Όντως υπάρχει εμπλοκή λόγω των σηράγγων της γραμμής του ΟΣΕ.

Δεύτερο: Είναι αλήθεια ότι η συγκεκριμένη εμπλοκή δημιουργεί πρόβλημα στην εξέλιξη του έργου.

Τρίτο: Οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών σε συνεργασία με την παραχωρησιούχο εταιρεία (ΤΕΡΝΑ) αναζητούν λύσεις για την απεμπλοκή.

Τέταρτο: Το πρόβλημα δεν αφορά τις σήραγγες του Ε65 που σχεδόν έχουν διανοιχθεί άλλα το νότιο τμήμα του νοτίου τμήματος του έργου, προς τη Λαμία.

Πέμπτο: Νεότερα για τον οδικό χάρτη της απεμπλοκής και επίσημες ανακοινώσεις από την πλευρά του Υπουργείου Υποδομών θα έχουμε σε ένα με ενάμιση μήνα από σήμερα.

Έκτο: Το Υπουργείο Υποδομών και η ΤΕΡΝΑ αναζητούν και εξετάζουν κάθε πιθανή λύση για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα αλλά είναι πλέον βέβαιο ότι το νότιο τμήμα του Ε65 δε θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, οπότε ξεχάστε την παράδοσή του εντός του νέου έτους. Το νέο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και ολοκλήρωσης αναμένεται να ανακοινωθεί μαζί με τον οδικό χάρτη της απεμπλοκής.

Και συνεχίζει το δημοσίευμα:

Προφανώς και ο κ. Καρνέσης ως καθ’ ύλιν αρμόδιος με άμεση ενημέρωση από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών έχει την πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία του έργου και τη σοβαρότητα της εμπλοκής. Ωστόσο, δεν ήθελε να δεσμευτεί σε χρονοδιαγράμματα και να προβεί σε επιπλέον δηλώσεις πριν το τελικό πόρισμα. Για τον λόγο αυτόν δεν σχολίασε τις πληροφορίες που κάνουν λόγο ότι η καθυστέρηση μπορεί να φτάσει ακόμη και τον ενάμιση χρόνο!».

Εμείς διαβάζοντας τους προβληματισμούς του γενικού διευθυντή και τη δήλωσή του ότι η επίσημη τοποθέτηση του υπουργείου που  θα γίνει σε … ενάμιση μήνα, φοβόμαστε ότι η ολοκλήρωση του δρόμου θα υπερβεί ακόμα και τον ενάμιση χρόνο.

Εκείνο όμως που προκαλεί θλίψη είναι η σιωπή των πάσης φύσεως αιρετών εκπροσώπων των νομών που περιμένουν πως και πως τη διέλευση του νέου αυτοκινητόδρομου.

Οι μόνοι κερδισμένοι πάντως από την εμπλοκή στο έργο είναι τα Μέσα Ενημέρωσης στην κεντρική Ελλάδα. Μετά το δημοσίευμα του thessaliaeconomy.gr η «Κεντρική Οδός», στην οποία ανήκει ο Ε65, ξεκίνησε διαφημιστική καμπάνια…

Κώστας Τόλης thessaliaeconomy.gr