Με στόχο την ανάπτυξη στις αγορές, που ήδη έχει παρουσία, αλλά και την είσοδο σε νέες, η Λαρισινή εταιρεία Όλυμπος Παπαγιάννη συμμετέχει στη φετινή Anuga. “Στρατηγικά, μας ενδιαφέρει να επεκτείνουμε την παρουσία μας στην Ευρώπη. Θέλουμε, όμως, να μπούμε και πιο δυνατά και σε άλλες αγορές, όπως της Ασίας, λόγω της παρουσίας εδώ πολλών αγοραστών από χώρες της συγκεκριμένης ηπείρου”, δηλώνει ο υπεύθυνος ανάπτυξης και εξαγωγών της εταιρείας, Βασίλης Μπατάλας.
Το best seller της εταιρείας αποτελεί εδώ και δεκαετίες ο χαλβάς. “Τα τελευταία, όμως, χρόνια βιώνουμε μια ανοδική πορεία για το ταχίνι,. Με αυτά τα δεδομένα, εκτιμώ ότι φέτος, το συγκεκριμένο προϊόν θα κλείσει ως νούμερο ένα στις πωλήσεις του χαρτοφυλακίου μας”, τονίζει ο κ. Μπατάλας. Να σημειωθεί ότι ο χαλβάς εξακολουθεί να διακρίνεται από έντονη εποχικότητα στη χώρα μας, ταυτισμένος με τις περιόδους νηστείας.
Σε ό,τι αφορά τα super spreads, έχουν αρχίσει να εδραιώνονται στην κατηγορία τους, με πολύ δυνατά μερίδια. Πρόκειται για προϊόντα σε μορφή spread: • Φυστικοβούτυρο • Μπισκότο με ταχίνι • Πραλίνα φουντουκιού χωρίς φοινικέλαιο και ζάχαρη.
Η χαλβαδοποιία, που βλέπει τον τζίρο της φέτος να ξεπερνά για πρώτη φορά τα 20 εκατομμύρια ευρώ, έχει παρουσία σε όλη την Ευρώπη, και σε Καναδά, ΗΠΑ, Αυστραλία, Σιγκαπούρη, Κόστα Ρίκα, Ρωσία και Κίνα.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr με πληροφορίες από FnB