Σημαντικό έδαφος κέρδισαν τα φυτικά ροφήματα και τα επιδόρπια γιαουρτιού το δωδεκάμηνο που έληξε στις 29 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Οι δύο κατηγορίες κινήθηκαν έντονα ανοδικά τόσο σε αξία όσο και σε όγκο, ενώ πρώτα σε πωλήσεις έρχονται τα εμπορικά σήματα της της θεσσαλικής ΟΛΥΜΠΟΣ και του πολυεθνικού κολοσσού Alpro.
Αξίζει, πάντως, να σημειώσουμε ότι η αγορά των ροφημάτων είναι πολύ μεγαλύτερη από εκείνη του γιαουρτιού, πάντα με αναφορά στον κλάδο των φυτικών.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις φυτικών ροφημάτων αυξήθηκαν σε ποσότητα κατά 38%, πλησιάζοντας τα 8 εκατ. λίτρα. Στα ίδια επίπεδα κινήθηκε η αξία των πωλήσεων, που ξεπέρασε το ίδιο διάστημα τα 22 εκατ. ευρώ. Το brand της Alpro που διανέμει στην Ελλάδα η Leader και τα φυτικά ροφήματα της ΟΛΥΜΠΟΣ, σήμα των Ελληνικών Γαλακτοκομείων, είναι τα κορυφαία σε πωλήσεις σύμφωνα με τη Nielsen.
Αναφορικά με τη συγγενή κατηγορία των φυτικών επιδορπίων γιαουρτιού, οι πωλούμενες ποσότητες έφτασαν εξαψήφιο αριθμό, ξεπερνώντας τα 125.000 κιλά, αυξημένες κατά περίπου 27%. Η ανάπτυξη της αξίας των πωλήσεων είναι ακόμα μεγαλύτερη και ξεπερνά το 40%, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις φυτικών επιδορπίων γιαουρτιού να πλησιάζουν τα 740.000 ευρώ.
Κορυφαία brands σε αυτή την κατηγορία είναι η Alpro και ο Καρπός που ανήκει στη σειρά ΟΛΥΜΠΟΣ
*Τα στοιχεία αφορούν πωλήσεις κυλιόμενου 12μηνου μέχρι και τις 29 Σεπτεμβρίου, οι οποίες πραγματοποιούνται σε καταστήματα άνω των 100τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη
Χριστίνα Παπαγιάννη FnB