Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη στη Λάρισα το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο που υλοποίησε το Επιμελητήριο Λάρισας σε συνεργασία με τον ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (Enterprise Greece), με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος και εξαγωγικές διαδικασίες».

 Στόχος του σεμιναρίου, ενταγμένο στο πλαίσιο των φετινών δράσεων του Επιμελητηρίου προκειμένου να συμβάλλει στην σωστή πληροφόρηση των εν δυνάμει εξαγωγικών επιχειρήσεων μελών του και των εξαγωγέων, που βρίσκονται κυρίως σε αρχικό στάδιο, ήταν να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι εξαγωγείς για όλο το πλέγμα που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια.

Σημειώνεται πως ο Οργανισμός Enterprise Greece είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπ. Οικονομίας για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως σημαντικό στρατηγικό εταίρο παγκοσμίως. Όπως ειπώθηκε από τον διευθυντή πληροφόρησης και υποστήριξης του Enterprise Greece Γιώργου Παπαστεργιόπουλου, αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας είναι άρρηκτα συνυφασμένη και με την πορεία των εξαγωγών της, προάγει μία συνεκτική και ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής των επιχειρηματικών ευκαιριών και των καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών της χώρας μας. Στην κατεύθυνση υλοποίησης αυτής της στρατηγικής, ο Οργανισμός εστιάζει στην περαιτέρω ανάπτυξη συνεργασίας με Επιμελητήρια, φορείς της αυτοδιοίκησης, Πανεπιστήμια, ερευνητικούς φορείς και τοπικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις προχωρώντας στη συνδιοργάνωση σεμιναρίων, για την επιμόρφωση στελεχών των ΜμΕ. Αυτές οι πρωτοβουλίες του Οργανισμού εντάσσονται σε ένα πρόγραμμα δράσεων εξωστρέφειας τόσο για την προώθηση των εξαγωγών όσο και για την προσέλκυση επενδύσεων.

 Όλα τα σεμινάρια, όπως και το συγκεκριμένο στη Λάρισα, είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να δίδουν απαντήσεις σε ερωτήματα εν δυνάμει εξαγωγέων και καλύπτουν θέματα όπως: Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων, σήμανση προϊόντων, δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων, επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές, δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών, κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών, συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών, μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.

ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Στο μεταξύ να σημειώσουμε πως το Επιμελητήριο Λάρισας, στο πλαίσιο της προσπάθειάς του για προβολή και προώθηση των προϊόντων τροφίμων και ποτών της περιοχής μας, προτίθεται να συμμετάσχει με ενιαίο περίπτερο στη φετινή διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών «ANUGA 2017» και να επιδοτήσει τις επιχειρήσεις – μέλη του που θα συμμετάσχουν σ΄αυτό. Η συγκεκριμένη έκθεση διοργανώνεται κάθε 2 χρόνια εναλλάξ με τη SIAL της Γαλλίας και θα διεξαχθεί στην Κολωνία της Γερμανίας από 7 -11 Οκτωβρίου στον εκθεσιακό χώρο COLOGNE EXHIBITION CENTRE και είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην έκθεση πρέπει να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής που διαθέτει το Επιμελητήριο Λάρισα.