Δεκαπλασιάστηκαν τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ το α' τρίμηνο του έτους από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και ανήλθαν σε €88,3 εκατ. από €8,7 εκατ., ενώ τα καθαρά έσοδα σημείωσαν άλμα 162,5%. Η εξέλιξη αυτή έρχεται στη μετά πανδημία εποχή, καθώς οι περιορισμοί έχουν αρθεί, αποτελώντας το πρώτο τρίμηνο χωρίς τα μέτρα της πανδημικής κρίσης να επισκιάζουν τις δραστηριότητες της εταιρείας. Επομένως, η άνοδος του retail λειτούργησε ευεργετικά για την άνοδο των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας. Επιπροσθέτως, το online κανάλι συνεισέφερε σημαντικά, καθώς συνεχίζεται να αναπτύσσεται.

Η Διοίκηση της εταιρεία στέκεται ειδικότερα στην ενθαρρυντική απόδοση των retail δραστηριοτήτων το α’ τρίμηνο, κατά τη διάρκεια μιας περιόδου μακροοικονομικών προκλήσεων. Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν 38,7%, μη συμπεριλαμβάνοντας την επίδραση της πλήρους επίδρασης της Stoiximan και των έκτακτων λειτουργικών εξόδων. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται επίσης, στην ισχυρή ταμειακή θέση, με τον δείκτη καθαρού δανεισμού/EBITDA να διαμορφώνεται στο 0,1χ.

ΟΙ ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ

Η άνοδος του πληθωρισμού δημιουργεί διαταραχές στην καταναλωτική συμπεριφορά. Ωστόσο αυτές αντισταθμίζονται από τον θετικό αντίκτυπο της άρσης των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Τα αποτελέσματα της εταιρείας επιβεβαιώνουν τη στρατηγική για διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο και ανθετικότητας του μοντέλου λειτουργίας της εταιρείας.

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΕ

"Είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία για όλους τους εταίρους μας. Πρωτοβουλίες, όπως η ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας, έργο που ολοκληρώθηκε πρόσφατα και παραδόθηκε στο Δημόσιο, αναδεικνύουν τη δέσμευσή μας στην κοινωνική συνεισφορά", ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO του ΟΠΑΠ, Jan Karras, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα τριμήνου.

Νικόλας Ταμπακόπουλος BnB