Με τη μέθοδο της παραχώρησης (διαδικασία ΣΔΙΤ) , θα αξιοποιηθεί το λιμάνι του Βόλου, που βρίσκεται ανάμεσα στα δέκα λιμάνια της χώρας προς αξιοποίηση, πέραν των δύο μεγάλων του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης για τα οποία έχει δρομολογηθεί η ιδιωτικοποίηση.

Πρόκειται για μέθοδο που αφορά σε ένα «πιο δόκιμο μοντέλο» και  προτίθεται να αξιοποιήσει τα υπόλοιπα δέκα μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας η ελληνική κυβέρνηση, ώστε να μην επαναληφθεί η πώληση των μετοχών του δημοσίου, όπως έγινε σε ΟΛΠ και ΟΛΘ, τόνισε ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης.

Επιπλέον, από το βήμα του 1ου Συνεδρίου «Prodexpo North», που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Λαμπρίδης, επισήμανε ότι οι επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ στον ΟΛΘ και 293 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ, συμπεριλαμβανομένης και της πρόθεσης της Cosco για επιπλέον επενδύσεις, ύψους 200 εκατ. ευρώ, δημιουργούν μεγάλες αλυσιδωτές θετικές επιπτώσεις για Πειραιά – Αθήνα και Θεσσαλονίκη