Στο Άμστερνταμ και στο Εκθεσιακό Κέντρο RAI έχει συγκεντρωθεί το ενδιαφέρον της ευρωπαϊκής βιομηχανίας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, καθώς, σήμερα, Τρίτη 23 Μαΐου και αύριο Τετάρτη 24 Μαΐου διεξάγεται η Διεθνής Έκθεση Εμπορίου, World of Private Label, PLMA. 

Η φετινή διοργάνωση συγκεντρώνει πάνω από 2.650 εκθέτες από 72 χώρες και πάνω από 37 χώρες με περισσότερα από 60 εθνικά και περιφερειακά περίπτερα. Σε αυτήν συμμετέχουν περισσότεροι από 1.000 εκθέτες βιώσιμων προϊόντων. Συνολικά η εκθεσιακή επιφάνεια που καλύπτεται στην PLMA 2023 ξεπερνά τα 40.000 τ.μ. 

Η Ελλάδα συμμετέχει και φέτος στην έκθεση, με 98 εταιρείες, τόσο από τον κλάδο τροφίμων και ποτών, όσο και από το non food.

ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 125+ ΧΩΡΕΣ 

Περισσότεροι από 15.000 εμπορικοί επισκέπτες από πάνω από 125 χώρες, εκτιμάται ότι θα παρευρεθούν στη φετινή PLMA, συμπεριλαμβανομένων buyers από super markets, hyper markets, discounters, φαρμακεία και πολυκαταστήματα, όπως επίσης και εισαγωγείς - εξαγωγείς, κατασκευαστές, σύμβουλοι, sales agents και packaging and design experts.

PLMA IDEA SUPERMARKET: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΈΜΠΝΕΥΣΗ 

Το PLMA Idea Supermarket είναι ένας ειδικός χώρος στον οποίο οι επισκέπτες μπορούν να βρουν σειρές ιδιωτικών ετικετών από περισσότερους από 60 retailers από την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Λατινική Αμερική, την Αφρική και την Ασία. Φέτος το motto του Idea Supermarket είναι "Trends in Private Label", παρουσιάζοντας τις τάσεις στη βιομηχανία ιδιωτικής ετικέτας από retailers ανά τον κόσμο. PLMA’S NEW PRODUCT EXPO: ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΠΡΟΪΟΝΤΑ Περισσότερα από 500 νέα προϊόντα παρουσιάζονται στο New Product Expo, το section που παρουσιάζει τα νέα προϊόντα που έχουν λανσάρει στην αγορά οι φετινοί εκθέτες. 

ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

 "Το ενδιαφέρον που υπάρχει για την έκθεση είναι αξιοσημείωτο και είναι από όλο τον κόσμο", αναφέρει ο Jan van Lier, International Show Director της PLMA, συμπληρώνοντας ότι πέρα από την Ευρώπη, ενδιαφέρον υπάρχει από την Ασία αλλά και από την Αμερική. ΤΟ MOMENTUM Η ετήσια διεθνής έκθεση "World of Private Label" διοργανώνεται για περισσότερα από 35 χρόνια από την Private Label Manufacturers Association, που αριθμεί πάνω από 4.000 παραγωγούς από 70 χώρες. Η διεξαγωγή της φέρνει κοντά retailers και βιομηχανία, με σκοπό την ανταλλαγή γνώσης, την ευκαιρία ανάπτυξης νέων προϊόντων αλλά και την ανάδειξη ιδεών που θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ενδυνάμωση των προϊόντων τους. Αξίζει να αναφερθεί ότι η PLMA 2023 διεξάγεται σε μια εποχή που τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γνωρίζουν σημαντική άνοδο. Σύμφωνα με στοιχεία της PLMΑ, η ιδιωτική ετικέτα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 40% όλων των προϊόντων που πωλούνται σε επτά χώρες της Ευρώπης και περισσότερο από το 30% των προϊόντων που πωλούνται σε άλλες εννέα χώρες της Ευρώπης.

FnB Daily