Tο ορόσημο των 100 εκατομμυρίων ευρώ ξεπέρασαν το 2023 οι πωλήσεις της Premier Capital Ελλάς, developmental licensee της McDonald’s στην Ελλάδα, κυρίως λόγω των ενεργειών της διοίκησης της εταιρείας για επέκταση του δικτύου της μέσω της δημιουργίας νέων εστιατορίων, με την αλυσίδα να διαθέτει πλέον συνολικά 32 καταστήματα στη χώρα μας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2023 ο κύκλος εργασιών της Premier Capital Ελλάς αυξήθηκε κατά 26% σε σχέση με το 2022, φτάνοντας από τα 81,63 εκατ. ευρώ στα 102,54 εκατ. ευρώ, ενώ τα μεικτά κέρδη αυξήθηκαν επίσης από τα 30,96 εκατ. ευρώ στα 39,58 εκατ. ευρώ. Ενισχυμένα ήταν και τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μετά από φόρους, που διαμορφώθηκαν στα 3,36 εκατ. ευρώ, έναντι 2,84 εκατ. ευρώ το 2022.Ενδεικτικό στοιχείο για το πόσο «μεγάλωσε» σε μία χρονιά το δίκτυο των καταστημάτων McDonald’s στην Ελλάδα αποτελεί η αύξηση του μέσου αριθμού απασχολούμενου προσωπικού της Premier Capital Ελλάς κατά το έτος 2023 στα 1.734 άτομα (243 μέσος αριθμός μισθωτών και 1.491 μέσος αριθμός ημερομισθίων), έναντι 1.531 ατόμων (217 μισθωτών και 1.314 ημερομίσθιων) το 2022. Αντίστοιχα αυξημένες ήταν βεβαίως και οι παροχές της εταιρείας προς τους εργαζομένους της: η Premier Capital Ελλάς δαπάνησε το 2023 το ποσό των 24,37 εκατ. ευρώ για μισθούς και ημερομίσθια (έναντι 17,86 εκατ. το 2022) και ακόμα 4,92 εκατ. σε εργοδοτικές εισφορές (έναντι 3,58 εκατ. το 2022), με το συνολικό ύψος των παροχών προς το προσωπικό να ξεπερνά τα 30 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 22,25 εκατ. ευρώ το 2022.
Περαιτέρω αύξηση μεριδίου αγοράς
Όπως σημειώνει η διοίκηση της εταιρείας στην έκθεση διαχείρισης για το 2023, πέρυσι η Premier Capital Ελλάς συνέχισε την ανακαίνιση των εστιατορίων της, αλλά και την προσπάθειά της για τον περιορισμό του κόστους, μέσω της συνέχισης της συνεργασίας με ανεξάρτητο κέντρο διανομής με σκοπό τον καλύτερο έλεγχο των αγορών και την καλύτερη διαχείριση των αποθεμάτων της. Η εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της και συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυο της McDonald’s στην Ελλάδα, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ασφάλεια και την ευκολία μέσω των υπηρεσιών McDrive και McDelivery, καθώς και σε καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές. Η εταιρεία για τα επόμενη έτη, μέσω και της συνέχισης της διαφημιστικής προβολής, θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση του εμπορικού σήματος που κατέχει και θα ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της εστίασης με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς της, μέσω και του πλάνου της για άνοιγμα νέων εστιατορίων.
Κωνσταντίνος Βορίλας, Foodreporter