Πιθανότατα εντός του 2022 θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του Λιμένος Βόλου. Η αναβολή σχετίζεται με θέματα Εθνικής Άμυνας και ειδικότερα με το Πολεμικό Ναυτικό που θέλει να αναπτύξει στον ευρύτερο χώρο του λιμένα Βόλου μικρό ναύσταθμο με σκοπό να εξυπηρετήσει επιχειρησιακά την Ταξιαρχία Πεζοναυτών.
Μάλιστα το Πολεμικό Ναυτικό φαίνεται να μην έχει καταλήξει στο θέμα της χωροταξίας, δηλαδή την έκταση που θέλει στο λιμάνι του Βόλου προκειμένου να αναπτυχθεί ο ναύσταθμος, μέρος της οποίας βρίσκεται στην υπό παραχώρηση από το ΤΑΙΠΕΔ συνολική έκταση.
Κατά συνέπεια, το Ταμείο υποχρεωτικά πρέπει να περιμένει να λήξει αυτή η σημαντική εκκρεμότητα για να προχωρήσει τον διαγωνισμό. Πάντως οι ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού δεν θα εμποδίσουν την αξιοποίηση του θεσσαλικού λιμένα. Ωστόσο, για ευνόητους λόγους, προηγείται η τελική απόφαση του Π.Ν. και έπεται η διαγωνιστική διαδικασία από το ΤΑΙΠΕΔ.
Πέραν της περίπτωσης του Βόλου, να σημειωθεί ότι υπάρχει και η εκκρεμότητα της Ηγουμενίτσας, με εμπλεκόμενους ομίλους να σημειώνουν ότι η ενημέρωση από το ΤΑΙΠΕΔ «δείχνει» εξελίξεις για τα τέλη του μήνα. Σημειώνεται ότι μέσα στον Απρίλιο, αλλιώς αρχές Μαΐου, κανονικά θα πρέπει να προκύψουν εξελίξεις και στο θέμα της αναμόρφωσης του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ, αν και αυτή είναι μια διαδικασία την οποία «τρέχει» ο βασικός μέτοχος, δηλαδή η ΕΕΣΥΠ.
Μέσα στον Μάιο, πιθανότατα το ΤΑΙΠΕΔ να αρχίσει και τη διαδικασία «ωρίμανσης» μιας σειράς ενεργειών που σχετίζονται με τον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας. Μόνο που δεν έχουν να κάνουμε με την αξιοποίηση του λιμανιού, αλλά με την αξιοποίηση των Μαρίνων που έχει υπό την ιδιοκτησία του ο ΟΛΚ. Πηγές από το νησί του Ιονίου σημειώνουν ότι ακόμα έχουμε να κάνουμε με πολύ πρώιμο στάδιο όπου, κατά τις ίδιες, «οι αρμόδιοι θα ελέγξουν αν υπάρχει ενδιαφέρον για τις μαρίνες και ακολούθως θα πράξουν αναλόγως τι θα προκύψει».
Z.H. thessaliaeconomy.gr