Τα Kentucky Fried Chicken (KFC) αποσύρουν προσωρινά το διαφημιστικό σύνθημά του «τόσο καλό που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου», καθώς θεωρεί ότι είναι ακατάλληλο για την τρέχουσα πανδημία Covid-19, όπου η προσωπική υγιεινή έχει καταστεί κορυφαία προτεραιότητα για τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού. Σύμφωνα με το Reuters, το σλόγκαν, που χρησιμοποιείται από την αλυσίδα της Yum Brands τα τελευταία 64 χρόνια θα σταματήσει να προβάλλεται στις διαφημίσεις σε όλο τον κόσμο από τη Δευτέρα και, όπως αναφέρει η εταιρεία, θα εμφανιστεί ξανά όταν έρθει η ώρα.

Η αλυσίδα εστιατορίων παρουσίασε ένα σύντομο βίντεο κλιπ στο κανάλι του KFC στο YouTube στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, δείχνοντας διάφορους κουβάδες με κοτόπουλο KFC και τις λέξεις «Finger Lickin» θαμπές στους υπότιτλους.

Στη συνέχεια, η διαφήμιση τελειώνει αναγράφοντας: «Αυτό που λέμε πάντα; Αγνόησέ το. Προς το παρόν».

thessaliaeconomy.gr