Σε ανάπτυξη νέων συσκευασιών retail προχώρησε το διάστημα του lockdown η εταιρεία ζυμαρικών από την Κατερίνη Pasta Metaxa -η οποία διαθέτει το 95% στο Horeca - λόγω της σημαντικής μείωσης της παραγωγής κατά 20%.
«Αναπτύξαμε συσκευασίες λιανικής στα γεμιστά ζυμαρικά και ετοιμαζόμαστε να επικεντρωθούμε σε καταστήματα Delicatessen, ίσως και σε κάποια super market, που διαθέτουν τις κατάλληλες συνθήκες για φρέσκα ζυμαρικά βαθιάς ψύξης», εξηγεί μιλώντας στο FnB Daily ο Νίκος Μεταξάς, ιδιοκτήτης της εταιρείας, τονίζοντας ότι η προώθηση των νέων συσκευασιών ξεκινά άμεσα, ενώ στα ήδη συνεργαζόμενα σημεία έχει 40% αύξηση.
Η ανάπτυξη του retail θα γίνει μέσα από τη δημιουργία branded καταστημάτων σε μεγάλες πόλεις της χώρας, όπως • Θεσσαλονίκη • Λάρισα • Αθήνα «Ο στόχος είναι πρώτα η Θεσσαλονίκη, εφόσον δεν επιδεινωθεί η υγειονομική κρίση».
Στέλλα Αυγουστάκη