"Δεν μπορείς να περάσεις ένα ποτάμι από την τρύπα ενός βελονιού", λέει ο Πρόεδρος της Jumbo, Απόστολος Βακάκης στους στενούς του συνεργάτες. Και αυτή η φράση αντικατροπτίζει πλήρως την στάση του επιχειρηματία απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές και στο click away.
To e-jumbo μετά από καιρό δέχεται παραγγελίες και στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναγράφεται πως "το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή τη στιγμή δέχεται παραγγελίες. Τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά και η υπηρεσία click away δεν υφίσταται".
"Το Jumbo είναι μια εταιρεία, που έχει περίπου €1 δισ. τζίρο. Όσες επενδύσεις και να γίνουν για να υπάρξουν οι υποδομές να στηριχθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και το click away, δεν θα μπορεί να ικανοποιηθεί ο όγκος πωλήσεων της εταιρείας. Άλλωστε, στο άμεσο μέλλον θεωρούμε πως θα ανοίξει η αγορά", δηλώνουν στο BnB Daily πηγές της εταιρείας.
"Αυτή τη στιγμή βρίσκονται 6.000 κοντέινερ με εμπορεύματα της Jumbo στη θάλασσα. Τα προϊόντα αυτά εντάσσονται στην ετήσια τροφοδοσία των καταστημάτων με προϊόντα της εταιρείας, ωστόσο επειδή τα καταστήματα είναι κλειστά, έχει συγκεντρωθεί ένας μεγάλος όγκος προϊόντων στις αποθήκες, με αποτέλεσμα να μην γίνεται να υποδεχθούμε άλλα προϊόντα. Τα προϊόντα αυτά δεν μπορούν να εκτελωνιστούν στην παρούσα φάση", επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.
"Καθημερινά δεχόμαστε χιλιάδες παραγγελίες. Έχουμε φτάσει στο σημείο οι κούτες στα κέντρα διαλογής καταστημάτων να τοποθετούνται στα parking. Για αυτό το λόγο έχουμε προχωρήσει σε επιλογή των δεμάτων, που θα στείλουμε, με σειρά προτεραιότητας. Για αυτό υπάρχουν καθυστερήσεις", προσθέτουν οι ίδιες πηγές.
Όσο και να αυξηθούν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, το διάστημα των Χριστουγέννων είναι για την Jumbo ένα διάστημα που καταγράφει σημαντικό μέρος των πωλήσεών της. "Επομένως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλύπτουν ένα αμελητέο ποσοστό του τζίρου των γιορτών", καταλήγουν οι ίδιες πηγές.
BnB
*Η φωτογραφία είναι αρχείου