Το 2026 η εταιρεία Κλιάφα συμπληρώνει εκατό χρόνια ζωής στο χώρο των αναψυκτικών και ήδη ετοιμάζεται να διαβεί το κατώφλι του νέου αιώνα της με εξαιρετικές προϋποθέσεις βιωσιμότητας και επιτυχίας.
Η σημαντική ιστορία της οικογένειας Κλιάφα έρχεται να συναντήσει την τεχνογνωσία και το όραμα της οικογένειας Σαράντη, στον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία από τον οποίο η Τρικαλινή επιχείρηση αποκτήθηκε πρόσφατα.
Οι ετικέτες των προϊόντων έχουν ήδη ανασχεδιαστεί, το εμπορικό δίκτυο εκσυγχρονίστηκε και επεκτάθηκε πανελλαδικά, ενώ το εμπορικό σήμα αναβαθμίστηκε σε “Οικογένεια Κλιάφα”.
Η λέξη “οικογένεια” σημαίνει φροντίδα, αγνά υλικά, και νοικοκυροσύνη και η Κλιάφα είναι από τις λίγες εταιρείες του κλάδου των τροφίμων που έχουν κάθε λόγο να την επικαλούνται.
Στη νέα ιστοσελίδα της εταιρείας παρουσιάζονται τα πέντε προϊόντα τα οποία επαναλανσαρίστηκαν, βασισμένα στις ίδιες επιτυχημένες οικογενειακές συνταγές της Κλιάφα. Ήτοι: Βυσσινάδα, λεμονάδα, πορτοκλάδα, μπλέ πορτοκαλάδα και σόδα.
Για τους θεσσαλούς και ειδικά τους Τρικαλινούς, είναι γεύσεις που ξυπνούν μνήμες από τα καλοκαίρια της παιδικής τους ηλικίας, τις οποίες τώρα θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει και το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό ανά τη χώρα.
Καλοτάξιδη.
Κώστας Τόλης thessaliaeconomy.gr