Coca-Cola και Unilever διακόπτουν τις διαφημίσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Unilever ανακοίνωσε τη διακοπή των διαφημιστικών της καταχωρήσεων σε Facebook, Twitter και Instagram στις ΗΠΑ, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, κάνοντας λόγο για μια «πολωμένη εκλογική περίοδο». «Οι επώνυμες εταιρείες έχουν καθήκον να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αξιόπιστου και ασφαλούς ψηφιακού οικοσυστήματος. Αυτός είναι ο λόγος ,για τον οποίο οι μάρκες μας δεν θα δημοσιεύουν πλέον διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις Ηνωμένες Πολιτείες», ανέφερε η εταιρεία.
Με τη σειρά της η Coca-Cola ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διότι «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημειώνει ο James Quincey, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Ο ίδιος αξιώνει από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να επιδείξουν περισσότερη «διαφάνεια και υπευθυνότητα». Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από την παύση αυτή για να «κάνει αξιολόγηση των διαφημιστικών στρατηγικών (της) και να δει αν είναι απαραίτητες αναθεωρήσεις στρατηγικής», σημείωσε ο CEO της εταιρείας.