Μείωση 50% σε σύγκριση με το τρίμηνο Δεκεμβρίου 2019 – Φεβρουαρίου 2020, που αποτελεί το πρώτο τρίμηνο της νέας οικονομικής χρήσης, κατέγραψε στην Ελλάδα η H&M. Σύμφωνα με τον ισολογισμό, το διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2020 έως 28 Φεβρουαρίου 2021 οι καθαρές πωλήσεις της H&M στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν περίπου σε €20,5 εκατ. από περίπου €42,38 εκατ.
Σημειώνεται ότι η πτώση των πωλήσεων στην Ελλάδα, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η σουηδική αλυσίδα. Το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης πωλήσεων καταγράφηκε στην Γεωργία με -68%, ακολουθεί η Λιθουανία με -61%, η Λετονία με -53% και στη συνέχεια η Ελλάδα. Ωστόσο το διάστημα από 1η έως 28 Μαρτίου οι πωλήσεις της εταιρείας εμφανίζουν αύξηση, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, κατά 55%.
Υπενθυμίζεται ότι η H&M δεν εφάρμοσε το μοντέλο του click away, που εφαρμόστηκε το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου στην ελληνική αγορά, ενώ προβλήματα υπήρχαν και στη λειτουργία των ηλεκτρονικών παραγγελιών, λόγω σημαντικών καθυστερήσεων στην αποστολή των προϊόντων, καθώς οι αποθήκες της εταιρείας βρίσκονται εκτός Ελλάδας.
Συνολικά, το πρώτο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης της H&M, οι πωλήσεις της εταιρείας παγκοσμίως, διαμορφώθηκαν σε 40,06 δισ. σουηδικές κορώνες, μειωμένες κατά 21% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης. Το εν λόγω διάστημα ήταν κλειστά συνολικά 1.800 καταστήματα της εταιρείας, περίπου το 36% του δικτύου της. Στην Ελλάδα η εταιρεία διαθέτει 35 καταστήματα μεταξύ των οποίων και στη Λάρισα.
Z.H. thessaliaeconomy.gr