Σε στάδιο ανάπτυξης (R&D) νέων προϊόντων που θα προσφέρονται σε μικρή συσκευασία καταναλωτή, βρίσκεται η θεσσαλική εταιρεία, Γεωργούδης Α.Ε. Όπως δήλωσε ο Πέτρος Άση, Διευθυντής Εξαγωγών της Γεωργούδης, η εταιρεία εκτιμά πως, θα είναι σε θέση να παρουσιάσει τη νέα σειρά εντός του β’ εξαμήνου του 2022, ενώ οι αρχικές τοποθετήσεις αναμένεται να γίνουν στην αμερικανική αγορά.
Η Βολιώτικη επιχείρηση ελαιών βρίσκεται αυτή τη στιγμή, σε στάδιο υλοποίησης επενδυτικού πλάνου, προϋπολογισμού περίπου €2 εκατ., το οποίο περιλαμβάνει: • Αγορά οικοπέδου πλησίον της υφιστάμενης βιομηχανικής εγκατάστασης • Επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων για την αποθήκευση της πρώτης ύλης • Αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, που θα αυξήσει σημαντικά τις παραγωγικές δυνατότητες σε συσκευασία καταναλωτή.
Η εταιρεία μετεγκαταστάθηκε το 2005 στη Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου, αποκτώντας τη δυνατότητα, μέσω των νέων αυτοματοποιημένων γραμμών παραγωγής, να ανταπεξέλθει στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση. “Παράλληλα, η εφαρμογή πρότυπων συστημάτων ποιότητας και η πιστοποίηση με ISO 9001, ISO 22000, ISO 22005, BRC, IFS, εξασφαλίζουν την άριστη ποιότητα των προϊόντων”, δήλωσε ο κ. Άση.
Τα προϊόντα της εταιρείας, που διατίθενται με την επωνυμία, Parthenon, περιλαμβάνουν: • Ελιές Καλαμών, Χαλκιδικής, Αμφίσσης • Πάστες ελιάς • Βιολογικές ελιές .Απευθύνονται, τόσο στο κανάλι της λιανικής, όσο και στην αγορά HοReCa.
Σημαντική δραστηριότητα της εταιρείας αποτελεί και η συσκευασία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, με πελάτες μεγάλες αλυσίδες λιανικής και εισαγωγείς τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το 95% περίπου του τζίρου της εταιρείας αποτελούν πωλήσεις εξωτερικού, κάτι, που, σύμφωνα με τον κ. Άση, αποτυπώνει και τη δυναμική που παρουσιάζει η ελληνική επιτραπέζια ελιά. Η εταιρεία εξάγει ελληνικές ελιές σε περισσότερες από 50 χώρες, με σημαντικότερη αγορά τις ΗΠΑ.
“Πέραν των μακροχρόνιων συνεργασιών με πελάτες του εξωτερικού, που δραστηριοποιούνται στην εισαγωγή και διανομή προϊόντων σε κανάλια HoReCa, η εταιρεία μας έχει αναπτύξει σημαντικά την παρουσία της σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής, κυρίως στις ΗΠΑ, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Καναδά, Κολομβία, Παναμά, και πολλές ακόμα, τόσο με το δικό μας brand, όσο και σε επίπεδο ιδιωτικής ετικέτας”, δήλωσε ο κ. Άση. “Η στροφή ολοένα και περισσότερων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο στη μεσογειακή διατροφή αποτελεί σημαντική ευκαιρία για τον αγροδιατροφικό τομέα, αλλά και για τις εταιρείες με εξαγωγικό προσανατολισμό”.
Βασικός στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω διείσδυση σε νέες αγορές, η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και η εδραίωση του brand, Parthenon, “ως συνώνυμο της εξαιρετικής ελληνικής ελιάς”.
Ελευθερία Πιπεροπούλου FnB