Στα €100 εκατ. ανέρχεται το επενδυτικό πλάνο που υλοποιεί η Public από αρχές του 2022 στο πλαίσιο υλοποίησης της νέας της στρατηγικής, ενισχύοντας την παρουσία της στο omnichannel και μπαίνοντας στην κατηγορία των λευκών συσκευών με την ενοποίηση των δύο brands, Public και Media Markt.
Όπως ανέφερε o CEO Ρόμπι Μπουρλάς μιλώντας στο Bnb Daily, στο δίκτυο των καταστημάτων Public δεν θα προστεθούν νέα σημεία, αλλά ο όμιλος εστιάζει στο να μεγαλώσει υφιστάμενα καταστήματα. Ο συνδυασμός των δύο brands έχει γίνει σε λίγες περιοχές και ιδανικά αναζητούμε σημεία που να μπορούν να συστεγάσουν. Για παράδειγμα, στην Αγία Παρασκευή όταν βρούμε ένα ακίνητο που να μπορεί να χωρέσει και τα δύο brands θα γίνει ένα κατάστημα. Το ίδιο θα κάνουμε και σε Λάρισα, Ρόδο και Πάτρα. Επίσης στην Κρήτη θέλουμε να μεγαλώσουμε τα δύο καταστήματα που έχουμε σε Ηράκλειο και Χανιά και εάν βρούμε ένα μεγαλύτερο ακίνητο να βάλουμε και τις δύο ταμπέλες. Ο καταναλωτής ξέρει την Media Market στα λευκά και δεν θέλουμε να μπερδευτεί. Τα brands παραμένουν αλλά μακροπρόθεσμα θα πάμε σε μια επωνυμία. Δεν βιαζόμαστε”.
Από την δήλωση Μπουρλά δεν συνάγεται αν στο κατάστημα της Λάρισας στην κεντρική πλατεία (ακίνητο που ανήκει στον όμιλο Γατένιου – Κανέλλα), υπάρχει δυνατότητα επέκτασης στην ίδια οικοδομή ή θα αναζητηθεί άλλος μεγαλύτερος χώρος στην πόλη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος τρέχει στο εννεάμηνο του 2022 με αύξηση 10% σε σχέση με το 2021 και στόχος είναι να ξεπεράσει ο τζίρος τα €500 εκατ. για την τρέχουσα χρήση σε Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα, κάθε μήνα, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο το μερίδιο της Public, σε όλες τις κατηγορίες. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα €2,2 εκατ. από €1,4 εκατ. το 2020.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από BnB)