Δημοφιλής συνταγή στο Tik Tok δημιούργησε τεράστια ζήτηση για φέτα. Η συνταγή για σάλτσα ζυμαρικών στο φούρνο, η οποία περιλαμβάνει ένα ολόκληρο κομμάτι φέτας μαζί με ντοματίνια, ελαιόλαδο, τσίλι και σκόρδο, έγινε για πρώτη φορά δημοφιλής από την Φινλανδή food blogger, Jenni Hayrinen.

Όμως, το πιάτο απογειώθηκε πραγματικά στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο, όταν οι χρήστες του Tik Tok άρχισαν να το δημοσιεύουν. Το hashtag #fetapasta έχει περισσότερες από 600 εκατομμύρια προβολές στο Tik Tok, με επιπλέον περιεχόμενο να διαχέεται σε Instagram, Twitter, Facebook και στις εκπομπές "Today" και "Good Morning America". Μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου, η φέτα ήταν η νούμερο ένα αναζήτηση στην εφαρμογή παράδοσης προϊόντων supermarket Instacart, και καταστήματα, όπως το Harris Teeter, αντιμετώπισαν εξάντληση των αποθεμάτων τους.

Σύμφωνα με την Danna Robinson, εκπρόσωπο της Harris Teeter, η ζήτηση για φέτα αυξήθηκε κατά 200%. Η Anne Saxelby, Iδρύτρια και Iδιοκτήτρια της Saxelby Cheesemongers στην Νέα Υόρκη, είδε τόσο μεγάλη ζήτηση για το τυρί που δεν μπορούσε να πάρει την εβδομαδιαία αποστολή της από το Narraganset Creamery, ένα μικρό γαλακτοκομείο στο Rhode Island.

Το Narraganset Creamery προμηθεύει επίσης, supermarkets, όπως το Zabar's και το Eataly, με το προϊόν “Salty Sea Feta” να επεκτείνει την εβδομαδιαία παραγωγή του από 6.000 λίβρες σε 10.000 λίβρες την εβδομάδα, σύμφωνα με τον Mark Federico Jr., Διευθυντή της εταιρείας.

Ο Walshe Birney, Specialty Cheese category manager της Kroger, που διαθέτει το τυρί Murray, σημείωσε επίσης, ότι οι πωλήσεις των κομματιών φέτας ήταν αυξημένες. “Δεν έχω δει προσωπικά μεγαλύτερο και πιο ευρύ, γεωγραφικά, ενδιαφέρον και τέτοια αύξηση πωλήσεων σε ένα προϊόν”, ανέφερε.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μία τάση του Tik Tok έχει αυξήσει τη ζήτηση για ένα προϊόν διατροφής. Η Saxelby Cheesemongers δήλωσε ότι ξεπούλησε άλλο ένα τυρί, το Winnimere, μετά από ένα βίντεο στο Tik Tok που επαινούσε το τυρί και έλαβε περισσότερες από 250.000 προβολές σε δύο ημέρες, σημειώνοντας ότι πούλησε 20 ολόκληρα κεφάλια τυρί σε μια μέρα, συγκριτικά με τον συνήθη αριθμό των 12 ανά εβδομάδα.

Επίσης, η Ole Mexican Foods είδε αύξηση, σε εθνικό επίπεδο, στις πωλήσεις της τορτίγια σε μέγεθος burrito, κατόπιν ενός hack που έγινε viral στο Tik Tok, στο οποίο οι χρήστες έκοβαν, γέμιζαν και δίπλωναν μια μεγάλη τορτίγια αλευριού για να φτιάξουν ένα μεγάλο σάντουιτς.

thessaliaeconomy.gr