Τις ανησυχίες τους για την υλοποίηση του φιλόδοξου προγράμματος του Ταμείου Ανάκαμψης, σε ό,τι αφορά το σκέλος των υποδομών, εκφράζουν οι ηγεσίες των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων της χώρας. Τουλάχιστον, αυτό εισπράττει κανείς, όταν ο κ. Γιώργος Περιστέρης, επικεφαλής του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σημειώνει ότι «απαιτούνται νομικές και ρυθμιστικές παρεμβάσεις, ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις».
Το μήνυμα απευθύνθηκε προς την κυβέρνηση στο πλαίσιο της παρουσίας του κ. Περιστέρη στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Μάλιστα, ο κ. Περιστέρης πρότεινε και συγκεκριμένες λύσεις, όπως για παράδειγμα «να τίθενται συγκεκριμένες προθεσμίες στις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να παρέχουν εγκαίρως τις απαραίτητες εγκρίσεις και αδειοδοτήσεις».
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επιδιώκει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης, έχοντας ήδη επωφεληθεί, καθώς πρόκειται να κατασκευάσει τον οδικό άξονα Τρίκαλα-εγνατία Οδός, με κεφάλαια που θα προέλθουν από το συγκεκριμένο χρηματοδοτικό εργαλείο.
Η κατασκευή του βόρειου τμήματος, που είναι τμήμα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος, θα δημιουργήσει ένα άξονα που θα ξεκινά από τη Λαμία και δια μέσω Καρδίτσας και Τρικάλων θα φτάνει στο Κηπουρειό Γρεβενών. Θα έχει μήκος 182 χλμ και θα συνδέεται στο νότιο άκρο με τον Αθηνών - Θεσσαλονίκης και στο βόρειο με την Εγνατία Οδό.
Θα παρέχει για πρώτη φορά ταχεία σύνδεση της Αθήνας με τη Δυτική Μακεδονία, μειώνοντας δραστικά τις αποστάσεις, ενώ με την παράκαμψη του Δομοκού βγάζει την Δυτική Θεσσαλία από την "οδική απομόνωση" .
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr