«Αρχικός μας στόχος είναι η προμήθεια λεωφορείων φυσικού αερίου και μακροπρόθεσμα, γιατί όχι, και ηλεκτροκίνητα. Δίνουμε προτεραιότητα στα λεωφορεία με φυσικό αέριο, καθώς η πόλη διαθέτει διαδεδομένο δίκτυο, ενώ η αξιοποίηση της ηλεκτροκίνησης μπορεί να γίνει μόνο με γενναία επιδότηση καθώς κοστίζει αρκετά».
Αυτά υποστηρίζει, με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ελευθερία» της Λάρισας, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας και γραμματέας της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών Μιχάλης Σακελλαρίου.
Ο κ. Σακελλαρίου αποκάλυψε ότι η κοινοπραξία των αστικών της Λάρισας θα προμηθευτεί στις αρχές του 2020 δύο με τρία λεωφορεία φυσικού αερίου καθώς η πόλη διαθέτει την απαραίτητη υποδομή για τροφοδοσία με το συγκεκριμένο καύσιμο.
Αντιθέτως τόνισε ότι τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα οχήματα κοστίζουν σχεδόν διπλάσια τιμή από τα πετρελαιοκίνητα και δεν γίνεται να αποκτηθούν άμεσα χωρίς επιδότηση.
Κάλεσε μάλιστα την τοπική αυτοδιοίκηση της Λάρισας να συμβάλλει με την δημιουργία υποδομών τροφοδότησης της ηλεκτροκίνησης ώστε να είναι εφικτή η λειτουργία ηλεκτρικών λεωφορείων στο μέλλον.
Ζ. Η. thessaliaeconomy.gr