Την απαρχή του δύσκολου έργου αναζήτησης επενδυτή για την αξιοποίηση του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου, σηματοδοτεί η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη για την εκχώρηση και των υπόλοιπων 23 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Το θεσσαλικό αεροδρόμιο κατατάχθηκε στην τρίτη και τελευταία κατηγορία από πλευράς ενδιαφέροντος, καθώς η ετήσια επιβατική κίνηση που παρουσιάζει βρίσκεται κάτω από τις 30.000 επιβάτες.
Τα 23 αεροδρόμια, ή μέρος αυτών, για τα οποία πρέπει να σημειωθεί υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από την Fraport και θα είναι και ο βασικός διεκδικητής τους, έχουν ήδη κατηγοριοποιηθεί με βάση την επιβατική τους κίνηση και το δυνητικό επενδυτικό ενδιαφέρον σε τρεις ομάδες.
Η πρώτη ομάδα είναι αυτή με αεροδρόμια που έχουν άνω των 100.000 επιβατών ετησίως (πρόκειται για τα αεροδρόμια σε Κάρπαθο, η Χίο, Καλαμάτα, Αλεξανδρούπολη και Αραξο).
Η δεύτερη είναι αυτή που περιλαμβάνει τα αεροδρόμια με ετήσια επιβατική κίνηση μεταξύ 30.000 και 100.000 ατόμων (αεροδρόμια σε Λήμνο,Ιωάννινα, Μήλο, Νάξο, Πάρο, Ικαρία και Κύθηρα).
Τέλος, η τρίτη κατηγορία, για την οποία το επενδυτικό ενδιαφέρον εκτιμάται ανύπαρκτο καθώς έχουν κίνηση κάτω των 30.000 επιβατών (πρόκειται για αεροδρόμια σε Νέα Αγχίαλο, Λέρο, Σητεία, Κάλυμνο, Σκύρο, Σύρο, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσο και Κοζάνη).
Λευτέρης Ευαγγέλου thessaliaeconomy.gr