Έντονα ανοδικά κινήθηκε η Λαρισινή Αφοί Παπαγιάννη Α.Ε. Χαλβαδοποιΐα Ελλάδος κατά τη διάρκεια της χρήσης του 2019, όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά πηγές κοντά στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η επιχείρηση εμφάνισε αύξηση τζίρου της τάξεως του 23% σε σχέση με το 2018, αντλώντας σημαντικό μέρος της δυναμικής της από τις εξαγωγές. 

Οι ίδιες πηγές σημείωσαν ότι οι διεθνείς πωλήσεις κινούνται πλέον σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τις εγχώριες πωλήσεις. Ας σημειωθεί ότι η εταιρεία κατά το προσεχές χρονικό διάστημα θα φέρει στην αγορά αλείμματα ξηρών καρπών σε τρεις κωδικούς. 

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία ήδη διατίθενται μέσω εξαγωγών στη διεθνή αγορά και τα ετοιμάζει για την Ελλάδα κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ενώ θα ενταχθούν στην οικογένεια των προϊόντων Super Spread, στην οποία πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε και φυστικοβούτυρο με σοκολάτα. Οι ίδιες πηγές εκτιμούν ότι κατά τη διάρκεια του 2020 η εταιρεία θα κινηθεί περαιτέρω ανοδικά, με ώθηση και από τις εξαγωγές. 

Ας σημειωθεί ότι η εταιρεία διαθέτει τη μπάρα χαλβά στην αγορά ως επώνυμο προϊόν και σε αρκετές επιχειρήσεις μεταξύ των οποίων η Lidl και η Γρηγόρης ως προϊόν ιδιωτικής ετικέτας, σε συσκευασία των 40 γραμμαρίων. Πρόσφατα δημιούργησε και για λογαριασμό της Lidl για τα καταστήματα του εξωτερικού, χαλβαδάκι των 20 γραμμαρίων.

Κύκλος εργασιών

2019: 24,5 εκατ. ευρώ

2018: 19,8 εκατ. ευρώ

Μεταβολή: +23%

Γιώργος Λαμπίρης foodreporter