Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης Α.Ε. ανακοίνωσε ότι επέλεξε τη λύση εφαρμογών γραφείου Office 365 της Microsoft και την πλατφόρμα Sharepoint. Με την επιλογή αυτή εκτιμάται ότι γίνεται πολύ πιο εύκολη η δουλειά τόσο των απλών εργαζομένων όσο και των επιθεωρητών των καταστημάτων. Η Μασούτης Α.Ε. αξιοποίησε την πλατφόρμα Sharepoint στα 260 σούπερ μάρκετ ανά την ελληνική επικράτεια, με τους 6.700 εργαζόμενους, αναπτύσσοντας μια εφαρμογή για την αξιολόγηση των καταστημάτων, με στόχο να βοηθάει τη διοίκηση να λαμβάνει όχι μόνο ποιοτικότερες αποφάσεις, αλλά αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο όσον αφορά στη συνολική εμφάνιση των καταστημάτων Μασούτης και την εμπειρία των πελατών σε αυτά.
Πριν την υιοθέτηση της πλατφόρμας, η Μασούτης Α.Ε. αντιμετώπιζε διάφορες προκλήσεις. Οι επιθεωρητές των καταστημάτων, πραγματοποιούσαν όλες τις αξιολογήσεις σε έντυπη μορφή, γεγονός που έκανε την αρχειοθέτηση των στοιχείων και την ανάλυσή τους σε πραγματικό χρόνο, μια δύσκολη, και χρονοβόρα διαδικασία, με σημαντικό κόστος. Παράλληλα, ιδιαίτερα δύσκολη ήταν και η διαδικασία παρακολούθησης και ελέγχου των διορθωτικών αλλαγών στα καταστήματα, αφού για να ανατρέξουν σε παλιότερες αξιολογήσεις, οι επιθεωρητές έπρεπε να σπαταλούν πολύ χρόνο για την έρευνα στο έντυπο αρχείο. Οι ανάγκες λοιπόν για αποτελεσματικότερη διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων, απαιτούσε την ενσωμάτωση και αξιοποίηση νέων τεχνολογιών. Για το λόγο αυτό, επιλέχθηκε η πλατφόρμα SharePoint της σουίτας Office 365, έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση διαφόρων διαθέσιμων λύσεων.
Mε τη βοήθεια της εφαρμογής που αναπτύχθηκε στο SharePoint, οι επιθεωρητές πραγματοποιούν την αξιολόγηση με ταχύτητα και ευκολία, μέσα από το tablet τους, βρίσκοντας τα όλα σημεία τα οποία είναι προς αξιολόγηση και βαθμολόγηση, για κάθε κατάστημα ξεχωριστά. Από τη στιγμή που ο επιθεωρητής θα ολοκληρώσει και θα υποβάλει μια αξιολόγηση, όλα τα στοιχεία είναι ορατά και προσβάσιμα, με πλήρη ιστορικότητα για όλους τους εμπλεκόμενους, συμπεριλαμβανομένων των στελεχών της ανώτατης διοίκησης. Οι περιφερειακοί διευθυντές από την πλευρά τους, έχουν καλύτερη ενημέρωση των εργασιών ελέγχου των καταστημάτων, γνωρίζοντας ανά πάσα στιγμή τις εκκρεμότητες και την πορεία υλοποίησης των εντολών που έχουν προκύψει σε προηγούμενους ελέγχους.