Ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος υλοποιεί σεμινάριο με θέμα: «Product Branding – Πώς να αναπτύξετε τις εξαγωγές σας» την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017 και ώρες 17.30 – 21.30 στα γραφεία του ΣΕΒΕ, Θεσσαλονίκη, Πλατεία Μοριχόβου 1, 4ος όροφος.

Το σεμινάριο Product branding απευθύνεται σε: ιδιοκτήτες παραγωγικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων, επαγγελματίες και στελέχη εξαγωγικών τμημάτων, υπεύθυνους εξαγωγών, επαγγελματίες πωλητές εξαγωγών, υπεύθυνους επικοινωνίας και εξαγωγικού marketing, υπεύθυνους SEO και content marketing, επαγγελματίες και συμβούλους ψηφιακής επικοινωνίας , υπεύθυνους τμημάτων ανάπτυξης προϊόντων.

Η θεματολογία περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • Τι πραγματικά είναι το brand
  • Φορείς του brand: brand name, λογότυπο, ετικέτα, συσκευασία κ.α.
  • Ποιο είναι το brand concept και πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε
  • Πώς θα σχεδιάσετε τη στρατηγική brand της επιχείρησής σας
  • Τι ακριβώς είναι το branding και πώς σας βοηθά στην εύρεση νέων πελατών
  • Η υλοποίηση της στρατηγικής brand με ελάχιστο κόστος
  • Branding και εξαγωγικός προσανατολισμός
  • Branding, εξωστρέφεια και εξαγωγική ετοιμότητα
  • Brand και παγκόσμιος ανταγωνισμός
  • Το Brand στην ψηφιακή εποχή και digital branding
  • Η δύναμη του brand και πώς συμβάλει στην βιωσιμότητα της επιχείρησής σας

Το σεμινάριο Product branding σας ωφελεί στο:

·Να κατανοήσετε την έννοια του brand

· Να αναπτύξετε φορείς brand που αναπτύσσουν τις εξαγωγές

· Να ενσωματώσετε το brand concept στα προϊόντα σας

· Να διαφοροποιηθείτε έναντι του ανταγωνισμού

· Να αποκτήσετε νέους και πιστούς πελάτες B2B και B2C

· Να διατηρήσετε και να ενισχύσετε την παρουσία σας στις αγορές του εξωτερικού

· Να βελτιώσετε τη στρατηγική σας επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη

To κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%) για τα Μέλη του ΣΕΒΕ και στα 60 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%) για τα μη Μέλη. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), υλικό παρακολούθησης του σεμιναρίου καθώς και το best seller βιβλίο, «Brand η στρατηγική» εκδόσεις Φερενίκη 2013, του εισηγητή του σεμιναρίου Μιχαήλ Ε. Ναλμπάντη. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.