Η L Brands, η μητρική εταιρεία πούλησε το brand των εσωρούχων της Victoria's Secret σε μια ιδιωτική εταιρεία, σύμφωνα με ανακοίνωση της The Wall Street Journal.
Σύμφωνα με πηγές, η συμφωνία πώλησης της Victoria's Secret έκλεισε με το ποσό των 1,1 δισ. δολαρίων. Η Sycamore Partners, εταιρεία επενδύσεων με έδρα τη Νέα Υόρκη, αγόρασε το 55% της Victoria's Secret.
Σύμφωνα με την έκθεση, η L Brands θα διατηρήσει το 45% της ιδιωτικής εταιρείας, η οποία θα περιλαμβάνει την αλυσίδα Pink της Victoria's Secret.
Ο δισεκατομμυριούχος Λέσλι Γουέξνερ, ο οποίος έχει διαχειριστεί την L Brands για περισσότερα από 50 χρόνια, αναμένεται να αποχωρήσει από τη θέση του CEO και του προέδρου, όπως αναφέρει η USA TODAY.
Η πώληση της θρυλικής φίρμας έρχεται μετά τον σάλο για τα σκάνδαλα γύρω από την Victoria’s Secret και την μεγάλη πτώση στις πωλήσεις της.
Τον περασμένο Νοέμβριο, το ετήσιο Fashion Show της Victoria's Secret ακυρώθηκε μετά την ανακοίνωση της εταιρείας τον Μάιο ότι επρόκειτο να «ξανασκεφτεί» την παράσταση.
Στη συνέχεια, στις αρχές Φεβρουαρίου, οι New York Times αναφέρουν λεπτομερείς κατηγορίες για «μισογυνισμό, εκφοβισμό και παρενόχληση» μέσα στην εταιρεία. Μέρες αργότερα, περισσότερα από 100 μοντέλα υπέγραψαν μια επιστολή προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Victoria Victoria ζητώντας από την εταιρεία εσωρούχων να αυξήσει τις προσπάθειες για να "προστατεύσει τους ανθρώπους που επωφελούνται".
Ο Γουέξνερ ήταν ήδη σε δύσκολη θέση λόγω της σχέσης του με τον Τζέφρι Έπσταϊν.
Τον Φεβρουάριο του 2019, η L Brands ανακοίνωσε ότι θα κλείσουν 53 καταστήματα Victoria's Secret. Σύμφωνα με μια έκθεση του Νοεμβρίου για τους επενδυτές, 55 καταστήματα έκλεισαν μεταξύ Νοεμβρίου 2018 και Νοεμβρίου 2019, ενώ άλλα 923 καταστήματα στις ΗΠΑ έφυγαν από τον όμιλο.
Πηγή: usatoday