Η Praktiker Hellas, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά και τις ειδικές απαιτήσεις κάθε σύγχρονης επιχείρησης, έχει δημιουργήσει την εξατομικευμένη B2B υπηρεσία Praktiker Business. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η προσωποποιημένη υπηρεσία Praktiker Business παρουσιάζει αύξηση πελατών 50% κατά μέσο όρο, ανά έτος.
Με αυτά τα δεδομένα, η Praktiker Hellas σχεδιάζει να υλοποιήσει, μέσα στο 2017, στοχευμένο πλάνο ανάπτυξης, τόσο της υπηρεσίας ευρύτερα, όσο και της ομάδας της, εστιάζοντας στον κλάδο του τουρισμού εν γένει και του HO.RE.CA. ειδικότερα. Συγκεκριμένα, η υπηρεσία Praktiker Business θα διευρύνει τις συνεργασίες της με νέους, εξειδικευμένους B2B προμηθευτές, θα εστιάσει στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του κλάδου HO.RE.CA. και θα εφαρμόσει νέο CRM πρόγραμμα, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη και πιο ολοκληρωμένη κάλυψη κάθε επιχειρηματικής ανάγκης.
Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων της Praktiker Hellas, δήλωσε: «Το 2017, η υπηρεσία θα ενισχυθεί σε επίπεδο στελεχών και θα συνεχίζει εξίσου δυναμικά να παρέχει ακόμα περισσότερες εξατομικευμένες λύσεις και προτάσεις, σε ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα». Για περισσότερες πληροφορίες, οι επιχειρηματίες μπορούν να δουν το http://www.praktiker.gr/Business-Services, όπου θα μπορούν να ξεφυλλίσουν και τον κατάλογο με τα προϊόντα B2B του Praktiker.