Πολλά υποσχόμενη συμφωνία μεταξύ Apple και Volkswagen αποκάλυψαν οι «New York Times»

Μετά την αρνητική απάντηση των BMW και Mercedes-Benz, η Apple υπέγραψε συμφωνία με τη Volkswagen για την ανάπτυξη αυτοοδηγούμενων οχημάτων, σύμφωνα με όσα μεταδίδουν οι «New York Times» επικαλούμενοι πηγές. 

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα, τα τελευταία χρόνια η Apple προσπάθησε να συνεργαστεί με τις BMW και Mercedes για να αναπτύξει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτόματης οδήγησης, ωστόσο οι συνομιλίες κατέληξαν σε «ναυάγιο» μετά την άρνηση της κολοσσιαίας τεχνολογικής εταιρείας να παραδώσει τον έλεγχο των δεδομένων και του σχεδιασμού.

Αντ 'αυτού, η Apple υπέγραψε συμφωνία με τη Volkswagen για να μετατρέψει σε αυτοοδηγούμενα ορισμένα από τα νέα φορτηγά «T6 Transporter», τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τους υπαλλήλους της μεγαλύτερης εταιρείας του κόσμου.

Η Apple έχει μείνει αρκετά πίσω στην κούρσα για την ανάπτυξη αυτοοδηγούμενων οχημάτων, τη στιγμή που η Waymo, θυγατρική της Google, έχει προχωρήσει σε σημαντικές συνεργασίες, όπως αυτή με την Intel (περισσότερα εδώ).

Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Καίριο πλήγμα για τις Uber και Lyft τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα

Οι Uber και Lyft αντιμετωπίζουν ήδη μεγάλα προβλήματα με τις ρυθμιστικές αρχές των κρατών, ωστόσο μελλοντικά θα πρέπει να αντιμετωπίζουν και τον αυξημένο ανταγωνισμό, που θα οδηγήσει σε κατάρρευση τα ναύλα που χρεώνουν για τις υπηρεσίες τους.

Η αύξηση του -μέχρι στιγμής ανύπαρκτου- ανταγωνισμού δεν αφορά νέες εταιρείες παροχής υπηρεσιών ταξί, αλλά την «επανάσταση» των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αναφέρει ο επικεφαλής οικονομολόγος της BP, Spencer Dale.

Ο εμπειρογνώμονας στον τομέα της ενέργειας -και πρώην μέλος της Επιτροπής Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Αγγλίας- εξήγησε ότι τα αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα αρχικά θα είναι υπερβολικά δαπανηρά για τους πολίτες που επιθυμούν να τα αγοράσουν.

Ωστόσο, η μείωση του κόστους αγοράς εντός της δεκαετίας του 2030, θα αύξηση τη ζήτηση και, ως αποτέλεσμα, θα αποτελέσει πλήγμα για τις δύο αμερικανικές εταιρείες, οι οποίες ενδέχεται να χρειαστεί να μειώσουν τα ναύλα τους από 40% έως και 50%, εκτιμά ο κ. Dale.

Βέβαια, η Uber έχει ήδη εισέλθει στην αγορά αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αγοράζοντας -μεταξύ άλλων- 24.000 αυτοκίνητα από τη Volvo, μεταξύ 2019 και 2021. 

Η Volvo θα παράσχει τα οχήματα ενώ η Uber θα τα εξοπλίσει με τα συστήματα αυτόματης οδήγησης.

Ο οικονομολόγος της BP προβλέπει, επίσης, ότι το 15% των οχημάτων στους δρόμους, το 2040, θα είναι ηλεκτρικά.