Τελικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να έχει πολύ κρατισμό μέσα της, άλλωστε κρατική είναι, όσο και μανατζάρεται σαν ιδιωτική επιχείρηση.
Το λέμε για το ασημένιο βέλος, η δρομολόγηση του οποίου αρχίζει να γίνεται τραγέλαφος καθώς οι συρμοί είναι έτοιμοι από καιρό αλλά θα αργήσουν να περάσουν από τη Θεσσαλία.
Τα γρήγορα τρένα των Ιταλών διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά προκειμένου να ενταχθούν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με εξαίρεση ένα, τις συσκευές αμμοδιασποράς, οι οποίες ενεργοποιούνται σε έκτακτες συνθήκες όταν απαιτείται η διασπορά άμμου στις ράγες προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή κυκλοφορία του συρμού.
Η εν λόγω συσκευή τοποθετείται στο κάτω μέρος του τρένου και ελευθερώνεται προκειμένου το τρένο να μπορεί να κινηθεί σε συνθήκες υγρασίας, παγετού ή έντονης χιονόπτωσης και κυρίως σε σημεία του δικτύου που βρίσκονται υπό κλίση.
Το γεγονός ότι τα τρένα δεν διαθέτουν τις συσκευές αυτές δεν επιτρέπει στη ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) να δώσει την πολυπόθητη πιστοποίηση στους τρεις ανασκευασμένους συρμούς των ιταλικών σιδηροδρόμων.
Το ωραίο είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνώριζε την έλλειψη, αλλά παρόλα αυτά τα έφερε χωρίς την εν λόγω συσκευή.
Ούτε στην εποχή του Παπαδόγγονα δεν γίνονταν αυτά …
Κ.Τ. thessaliaeconomy.gr