Μετά το θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ, τουλάχιστον 600 εταιρείες οι οποίες χρησιμοποιούν τιμητικά την «βασιλική σφραγίδα» (Royal Warrant) πρέπει να υποβάλουν εκ νέου αίτηση για να μπορούν να φέρουν το βασιλικό σήμα πάνω στα προϊόντα τους. Πολλά από τα προϊόντα που συνδέονται με τη βασίλισσα είναι υψηλής ποιότητας και προμηθεύουν τις βασιλικές οικίες. Κάποια από αυτά είναι και προϊόντα της Fortnum & Mason, σαμπάνιες και προμήθειες για άλογα. Άλλα περιλαμβάνουν είδη οικιακής χρήσης όπως Marmite, Twinings Tea, Tate & Lyle, σοκολάτες Cadbury's και σάλτσες Heinz. Η Heinz, συγκεκριμένα, προμηθεύει το παλάτι από το 1951. Επιπρόσθετα, ο διευθυντής της Kellogg’s, Paul Wheeler, υπογραμμίζει ότι η εταιρεία έχει τόσο ισχυρή ιστορία στο σερβίρισμα δημητριακών στη βασίλισσα, που κάποτε είχαν ένα μικρό φορτηγάκι, που ονομαζόταν Genevieve, για να κάνει παραδόσεις στις βασιλικές οικίες.

Άλλες μάρκες και εταιρείες τροφίμων και ποτών οι οποίες είχαν λάβει τη βασιλική σφραγίδα από την Βασίλισσα Ελισάβετ II είναι οι Premier Foods, Unilever, British Sugar, Britvic, Martini, Dubonnet, Johnnie Walker, The Famous Grouse, Matthew Gloag & Son, Gordon's και Pimm's. Το Royal Warrant Association ανέφερε, ωστόσο, ότι αυτές οι επιχειρήσεις πρέπει τώρα να υποβάλουν εκ νέου αίτηση για τα βασιλικά σήματά τους. Οι εταιρείες δύνανται να είναι επιλέξιμες για να φέρουν βασιλική σφραγίδα εάν παρέχουν προϊόντα ή υπηρεσίες σε τακτική και συνεχή βάση στα βασιλικά νοικοκυριά για τουλάχιστον πέντε από τα τελευταία επτά έτη. Οι υποψήφιοι πρέπει επίσης να αποδείξουν ότι διαθέτουν την κατάλληλη πολιτική και σχέδιο δράσης για το περιβάλλον και την αειφορία.

Φωτεινή Αποστόλου