Εντός του 2019 υπολογίζεται να ξεκινήσει η διαδικασία παραχώρησης του λιμανιού του Βόλου σε ιδιώτες επενδυτές με μακροχρόνια μίσθωση χώρων και υπηρεσιών.
Μάλιστα ο θεσσαλικής καταγωγής υπουργός Ναυτιλίας Φώτης Κουβέλης, επιβεβαίωσε, μιλώντας την Κυριακή στην Realnews, ότι ήδη υπάρχει αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Το λιμάνι της Θεσσαλίας ανήκει στα μεσαίου ενδιαφέροντος περιφερειακά λιμάνια της χώρας, το οποίο όμως έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης με ευεργετικές συνέπειες για την τοπική κοινωνία, την επιχειρηματικότητα και το “ΑΕΠ της Θεσσαλίας”.
Όπως εξηγεί ο κ. Κουβέλης έως το τέλος Δεκεμβρίου ή στις αρχές Ιανουαρίου, θα ολοκληρωθεί η ψήφιση του νομοσχεδίου που έχει κατατεθεί στη Βουλή για τις υποπαραχωρήσεις στα λιμάνια.
Βάσει συγκεκριμένου σχεδιασμού, αναφέρει, θα υπάρξουν δημόσιοι διεθνείς διαγωνισμοί για επιμέρους επενδύσεις στα διάφορα λιμάνια, ανάλογα με το τι προσφέρει το καθένα, όπως κρουαζιέρα, εμπορικό έργο, υγροποιημένο αέριο αλλά και άλλου περιεχομένου επενδύσεις.
Θα πρέπει να τονιστεί ότι το Θεσσαλικό λιμάνι, πέραν της σημαντικής γεωγραφικής του θέσης, θα γνωρίσει ιδιαίτερη αναβάθμιση με την σιδηροδρομική σύνδεση που προβλέπεται να αποκτήσει στο μέλλον και ιδιαίτερα με τα τα δύο εμπορευματικά κέντρα του ΟΣΕ σε Βόλο και Λάρισα.
Σύμφωνα με τον κ. Κουβέλη υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος επενδυτών από πάρα πολλές πλευρές. Μιλάμε για δέκα λιμάνια: Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Ελευσίνας, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Καβάλας, Λαυρίου, Πάτρας, Χαλκίδας και Κέρκυρας. «Πρόκειται για επενδύσεις σημαντικού αναπτυξιακού χαρακτήρα για τη χώρα» τονίζει.
Λευτέρης Ευαγγέλου thessaliaeconomy.gr