Τη βιομηχανική εταιρεία τροφίμων, Medolio, εξαγόρασε, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες ο Στέφανος Παντελιάδης της Optima, επεκτείνοντας το επενδυτικό του ενδιαφέρον, πέρα από τα γαλακτοκομικά και στο ελαιόλαδο, κλάδο, στον οποίο προσπαθούσε να εισέλθει τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ - όπως πληροφορούμαστε - είχε έρθει σε συζητήσεις και με άλλες εταιρείες σε αυτό το διάστημα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, στο μετοχικό της Medolio, με έδρα την Τρίπολη, συμμετείχαν ο Παναγιώτης Νίκας της ομώνυμης αλλαντοβιομηχανίας, o επιχειρηματίας, Πέτρος Βενέτης, ο οποίος είχε ιδρύσει το 1986 τη διαφημιστική, Leo Burnett Group και αργότερα συμμετείχε στην Alea και η οικογένεια Παναγιωτοπούλου της ομώνυμης αλυσίδας supermarket της Πελοποννήσου.
Μετά την ολοκλήρωση του deal, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Δημήτρης Ντριγκόγιας, της Λαρισινής εταιρείας τροφίμων, Farmhouse, ο οποίος είναι κουμπάρος του Στέφανου Παντελιάδη. Στο μετοχικό της Medolio, μέλη είναι ο Στέφανος Παντελιάδης και ο Ευάγγελος Παππάς.
Σύμφωνα με πληροφορίες αν και το ζητούμενο τίμημα για την απόκτηση της Medolio ήταν στα €1,3 εκατ., το deal έκλεισε πολύ χαμηλότερα.
Η εταιρεία, υπό το brand Medolio, παράγει παρθένο ελαιόλαδο, βιολογικό και συμβατικό, σε ευρεία γκάμα συσκευασιών, τόσο για το retail, όσο και για το HoReCa, επιτραπέζιες ελιές Kαλαμών σε γυάλινο βαζάκι και Pouch. Υπό το brand, All Purpose, κυκλοφορεί το “Salad oil All Puprose”, σε μπουκάλια 1lt και δοχεία 3lt και 5lt.
Στην κατηγορία, Medolio Gourmet, κυκλοφορούν δύο spicy ελαιόλαδα, το ένα με πιπεριά τσίλι και σκόρδο, αλλά και με διάφορα μυρωδικά, σε γυάλινες φιάλες των 250 ml και των 500ml.
Υπό το brand, Veneti, κυκλοφορεί τρείς κωδικούς ελαιολάδου, Veneti select, σε γυάλινες συσκευασίες 250ml, 500ml και 750ml, όπως επίσης και Ελιές Καλαμών & Πράσινες Ελιές ολόκληρες, χωρίς κουκούτσι και σε φέτες σε γυάλινα βάζα 415g, 600g, 890g. Σημειώνεται ότι η εταιρεία παράγει και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στα πλάνα της νέας Διοίκησης είναι η ενδυνάμωση των υπαρχόντων αγορών και η επέκταση των προϊόντων Medolio και σε νέες χώρες.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Στέλλα Αυγουστάκη FnB Daily)